OKT

<<< Hosszúpereszteg Ötvös >>>
15. Szajki erdészház
Janka és Zoli Bejárás: 2022.12.29. Rögzítve: 2023.04.11 19:52:53

A villanyoszlopon a pecsét rendben.

KFeri Bejárás: 2022.07.21. Rögzítve: 2022.07.24 22:26:12

Hosszúpereszteg felől érkezve az első keresztutcánál van egy kék kút, utána Kisvásárhelyig nincs vízvételi lehetőség.

imi75_ Bejárás: 2022.04.26. Rögzítve: 2022.05.01 18:29:40

Hosszúperesztegről a bemelegítő pár kilométer aszfalt után erdei rész jön és máris a kis üdülőtelepnél vagyunk. Biztos vannak nyitvatartó helyek is napközben, én korán reggel voltam ott, így nem is számítottam ilyesmire. Pecsét a balkanyarnál (Ötvös felől: jobbkanyarnál) az oszlopon elérhető.

A túloldali tavakat kotorják, úgy néz ki, mint egy bánya, de később nyilván majd szép lesz. A turistautakat nem érinti, a túlparton dolgoznak.

Ötvösig szép erdei túra következik, amit csak helyenként és rövid időre szakítanak meg az aszfaltos szakaszok, csak az íze végett, hogy el ne felejtsük, milyen jó is az. Félút tájékán kedves kis fedett pihenő vár (a tuhu is jelzi), azon kívül semmi.

renikek Bejárás: 2022.03.13. Rögzítve: 2022.03.14 20:45:58

Rendben van a pecsét, a büfék környékén egész nagy élet volt.

attiladosa Bejárás: 2021.08.25. Rögzítve: 2021.08.28 16:56:39

Az erdészház kerítésén a pecsét rendben, az erdészház siralmas állapotban. A szállást a kempingben oldottuk meg, de a hajnali 8 fok nem volt kellemes így augusztus végén, nem erre készültünk.

Szezon vége volt, üres volt szinte minden, de a pizzéria hál isten nyitva volt, meg reggel a kisbolt is kinyitott, szóval Sümegig tartó útra be tudtunk tankolni szalámival, zsemlével és ásványvízzel.

berenike Bejárás: 2020.07.04. Rögzítve: 2020.07.06 13:04:56

Pecsét rendben az erdészház előtt. Szinte minden nyitva volt szombat este és nagy volt az élet. Van vegyesbolt is, 8-kor nyitnak, a büfé, ahol pizzát ettem, 9-kor nyit (ha valaki itt aludna és reggel szeretne enni vagy vásárolni.) A kempingben aludtam, nagyon kellemes hely, barátságos tulajjal és vendégekkel, rendezett és tiszta. Este hangolni kezdett egy valószínűleg amatőr zenekar, majd a koncertjüket is élvezhettem volna, ha nem lettem volna túlzottan kimerült a tegnapi 38 km után. Pedig jól játszottak! A strand belépős és elméletileg 7-ig van nyitva. Kút is található a központban, az egyik utca végében. Tavaly tettünk itt már egy villámlátogatást, akkor már a szívembe lopta magát ez a üdülőtelep, de most még szerzett pár plusz pontot.

Garesz Bejárás: 2020.06.19. Rögzítve: 2020.06.20 17:02:23

A pecsét rendben!

tzoli87 Bejárás: 2019.10.24. Rögzítve: 2019.10.27 12:03:01

A pecsét rendben van.

Vöröss Bejárás: 2019.10.19. Rögzítve: 2019.10.20 00:02:04

Továbbra is megvan az erdészházzal szembeni kerítésnél a pecsét a villanyoszlopon. A lenyomata is jó. Csak egy büfé volt nyitva, a vegyesbolt utáni, és azt mondták, ha jó az idő, novemberben még kinyitnak hétvégenként. A Fürdő utca sarkán van egy közkút és működik. A büfében javasolták. A büfénél vécé is van, a benti csapnak is iható a vize, de a büfés is szívesen ad.

gabesz85 Bejárás: 2019.10.12. Rögzítve: 2019.10.15 10:42:49

Az erdészház kerítése előtti villanyoszlopon a pecsét rendben elérhető, lenyomata szép.

Szállásunk a Szajki-tavak Apartmanban volt, a Fenyő Vendégházban helyeztek el minket. Szállás 1 éjszakára 4000 Ft/fő, vacsora 1200 Ft/fő (hatalmas fazék gulyásleves kenyérrel; 5 fő részére igazán kiadós volt, még reggelire is maradt belőle). Mindennel meg voltunk elégedve, szívből ajánlom mindenkinek. http://www.szajkitavak.hu/

grobpeti Bejárás: 2019.08.28. Rögzítve: 2019.08.30 07:41:10

A pecsét néhány lépésre a kéktől a kemping felé, renben van. Óvatosan számítsatok kajára, eléggé időjárásfüggő a nyitvatartásuk. Mi elvileg még a szezonban voltunk, azonban a Vadvirág falatozó este 7-kor már zárva volt (elvileg 8ig van nyitva) és reggel 9-kor is zárva volt (elvileg 8-kor nyit). Reggel 10 előtt nincs nyitva semmi. A két lángosos 20-ig nyitva volt, mi az egyikben ettünk, nem volt rossz.

schankox Bejárás: 2019.06.08. Rögzítve: 2019.06.11 17:52:06

A kemping felé kell pár lépést tenni, ott a pecsét. A lángos felejthető volt, de legalább olcsó (500 Ft a sajtos-tejfölös). A Vadvirág falatozóban kedves kiszolgálás, korrekt árak.

ndavid42 Bejárás: 2019.02.23. Rögzítve: 2019.02.27 10:22:28

Pecsét rendben, egy cuki fekete macska (fehér folttal a nyakán) is odajött haverkodni bélyegzéskor. Szállásunk a Szajki tavak apartmannál volt. A tulaj hölgy nagyon kedves és segítőkész volt végig, befűtött lakás várt minket, amit nagyon értékeltünk a hideg nap és 45 km lesétálása után. A kalóriapótlásról pedig a tűzhelyre készített hatalmas lábosnyi gulyáslevessel gondoskodtak, ami nagyon finom és tartalmas volt! Szóval nem lehet okunk a panaszra (szállás 4000/fő, vacsora 1200/fő, tudom ajánlani!).

Büfé semmi nem volt még nyitva, tehát innen Sümegig fel kell készülni vízzel-kajával.

azenturam Bejárás: 2018.09.17. Rögzítve: 2018.09.30 11:05:46

Ötvös felől elég sok vadregényes részt találtam, rengeteg szónyoggal, akiket gondosan megetettem. A jelzések nem túl sűrűek, de jól követhetők. A Szajki erdészháznál kicsit keresni kellett a bélyegzőt, mert ebből az irányból nincs kitáblázva, de egyébként rendben elérhető. A büfében kicsit nehezen szolgált ki a hölgy (folyton telefonált), mellette a kocsmában viszont kedvesek és beszédesek voltak a népek. Az első utcán letértem a tópartra, a régi kék még ott vezetett, pár helyen még látszik is a felfestés. Kényelmesebb és hangulatosabb, mint az erdei köves út. Két tavat felfelé simán lehet most is menni, majd visszaváltani az új jelzésre. A strandot nem próbáltam. ;-)

kaloz14 Bejárás: 2018.09.__. Rögzítve: 2018.09.03 15:43:18

A kemping felé letérve található egy villanyoszlopon a pecsételődoboz. Szúnyog kevés volt, kullanccsal Sárvárig nem találkoztunk (mindössze egy mászott a tucatnyi csapatunk tagjának egyikén). A Fürdő utca sarkánál postaláda és ivókút. Érdekességek: van lovaglási lehetőség a tó túloldalán. A strand vize jó hűs, ha kiabálunk, visszhangzik az erdő. A helyiek fura emberek, mintha a túrázók zavarnák az ő kis életterüket, nem örülnek a látogatóknak. Pl a több tucat tóból egyben lehet csak fürdeni, mert a többi  a halászoké, azonban egy helyi épp ott pecázott a strandon, s még ő nehezményezte, hogy túra után fürdünk (ki van írva ennél az egy tónál, hogy "horgászni tilos!") Vagy pl a Heni, Elvira vendégházakat azért nem adta ki nekünk a hölgy, mert aug.20 után úgyis esik az eső, hiába szeretnénk túrázni, csak összemászkálnánk mindent - szerinte. A kempingben viszont nagyon barátságosan fogadták csapatunkat, végig korrekt, jó kapcsolat alakult ki Dudás Gábor kemping üzemeltetővel.

leonardo Bejárás: 2018.05.17. Rögzítve: 2018.05.18 06:37:44

A pecsét rendben a villanyoszlopon az erdészházzal szemben.

ReniésRobi Bejárás: 2018.04.24. Rögzítve: 2018.05.01 09:05:06

Az erdészháznál a pecsét rendben, csak figyelni kell a kitérőre! Szállásunk a Szajki-tavak apartmanházban volt.Őzike utca 6. Tel:Tulok Jánosné +36304104055, +36308559332. 10600/2fő/nap+ vacsi egy ezresért/fő.

Zsül Bejárás: 2018.04.15. Rögzítve: 2018.04.16 08:53:38

Sziasztok!

Csatlakozom az előttem szólóhoz, mivel a pecsét rendben a helyén. Valóban csak néhány lépésnyire kell letérni a kékről a régi vadászháznál lévő pecsételőhelyhez, de jelezve van a balra forduló kanyarnál, hogy egy picit tovább kell menni egyenesen. Hosszúpereszteg felől egy ideig az országúton halad az út, majd onnan kell betérni az erdőbe, de az is nagyon jól járható. Az út legvégén érünk ki a Szajki-tavakhoz, ahol balra kell fordulni. Nagyon hangulatos és szép hely a Szajki-tavak...

Aki buszközlekedéssel tervezi a szakaszt, mint én és itt szakítaná meg, vagy folytatná, azoknak üzenem, hogy hétvégente csak két-három buszjárat van. Én a vasárnaponként 15:46-kor induló és Zalabér-Batyk vasútállomásra tartó busszal mentem innen a fővárosba. Reggel háromnegyed 9 körül vannak még buszok például Sárvár irányába-irányából. 14:48-kor megy innen egy busz Bögötére, Gércére, Káldra, Hosszúperesztegre és Sárvárra.

korbela Bejárás: 2018.04.14. Rögzítve: 2018.04.14 21:37:43

Pecsét rendben. Valami jótét lélek egy tintás bélyegzőpárnát is betett a dobozkába. Szép tőle :)

Papit Bejárás: 2017.10.07. Rögzítve: 2017.10.10 12:15:39

A nyári szezonnak már igencsak vége volt, de a Jégkert büfé még mindig tárt karokkal és nagy vendégszeretettel várja a túrázókat. Ötvös felöl jövet beleszaladtunk egy kullancs invázióba, a többségét sikerült lesöpörni a ruhánkról, de egy elvetemült kitartott a veszprémi Spar pénztárig. Nem élte túl!

7pöttyöskatica Bejárás: 2017.10.01. Rögzítve: 2017.10.03 16:32:23
Pecsét az erdészháznál levő villanyoszlopon még megvan. Szállásunk a Jégkert egyik aparmanházában volt 4000 Ft-os áron, + 1000 Ftért főztek nekünk vacsorát (egytálétel, pl gulyás kenyérrel), csak melegítemi kellett, vegásoknak kicsit bonyolultabb az ellátás, de meg tudják oldani. Egyébként nem sok lehetőség van az étkezésre. Tel: 36-30-855-9332 A Jégkert kisboltjában lehet még feltankolni itallal a következő etapra, mivelhogy Sümegig semmilyen vásárlási és vízvételi lehetőség nincs, a táv meg 30 km. Zsemlét sajtot, stb rendeltünk előre, így az is be volt készítve a házba.

hdanee Bejárás: 2017.10.01. Rögzítve: 2017.10.02 20:42:31
A szezon elmúltával már nem túl nagy a mozgás az üdülőtelepen, a büfék már zárva, kivéve a Jégkertet, ahová ha van szállóvendége, délután ki szokott nézni az üzemeltető és korlátozott italválasztékkal, de annál nagyobb vendégszeretettel várja a szomjazó kéktúrázókat. Pihenőpadok is vannak itt, ahol a batyuból előhúzott szalámis zsömlék rövid életük záró szakaszába léphetnek. Tipp: úgy 1 kilométernyire Hosszúpereszteg felé több ösvényen is ki lehet jutni az egyik tóhoz, ahol az ilyenkor már nemigen használt horgászkalyibák stégjein is meg lehet pihenni.

andrasloke Bejárás: 2017.09.14. Rögzítve: 2017.09.17 16:10:58

Ottjártamkor nem volt élet, így érdemes előre feltölteni a készleteket. Hosszú szakaszok jönnek, ahol nemigen van lehetőség enni-inni. Kialakított pihenőhely Ötvös felé nincs, de a vadászlesekből temérdek van, azok remekül szolgálnak.

A Szajki-tavaknál az erdészházzal szemben a pecsét rendben, innen 100 méterre a tavat is tökéletesen látni, ha a vendéglőknél zárva lenne a kapu.

Lanchelote Bejárás: 2017.09.07. Rögzítve: 2017.09.11 20:05:01

Hosszúpereszteg - Szajki tavak között az út sima ügy. Pecsét az erdészházzal szemben rendben. A szezon lement, étkezési lehetőség nem volt. Aki ide készül a szezonon kívül az vigyen magával elég inni enni valót, bár innivalót lehet venni a jégkertben étel a kék útvonalán Hosszúpereszteg után csak Kisvásáhelyen lesz és ott is csak a bolt jön számításba. A szállás a Szajki-tavak Apartmannál volt. Így kihaltan is meg van a varázsa a helynek.

hdanee Bejárás: 2017.09.02. Rögzítve: 2017.09.03 17:56:39

Ötvös felől érkezve a tavakhoz keresztezzük a műutat a buszmegállónál (napi 2 pár Sárvár-Zalaegerszeg busz érinti reggel, illetve délután), majd rövidesen újabb műutat érünk el, ahol balra térünk. Rövidesen útbaigazító táblákhoz érkezünk: itt csábítanának a kocsmák és büfék jobbra, ám a bèlyegzéshez előbb balra kell térni. Igen hamar megpillantjuk a düledező kerítés melletti villanyoszlopot szabvàny dobozban található bélyegzőt - bélyegzőpárnát hozzatok. Szezonban több büfé és söröző vàrja a vándorokat, szálláshelyek is vannak. Mi a közeli Zalabéren a Szent Antal fogadóban aludtunk, csak ajánlani tudjuk. Az említett buszokkal könnyen elérhető ez a szálláshely, melynek étterme is van. A tavaknál egyébként a Jégkertben ittunk, most már szezon vége van, erősen függ a nyitva tartás az időjárástól.

Az ide vezető út Ötvös felől többnyire könnyen járható és jól jelzett, de Ötvöstől kb. 1,5 km-re megtévesztő, amatőr kivitelezésű jelzés vinne tévútra, egy magaslesnèl. Rővidesen pedig könnyen nyitható kerítések állják utunkat, de sima ügy átjutni rajtuk. Van egy kis csalános is e szakaszon, de nem vészes. Pihenni magasleseken lehet, több tucatnyi van belőlük e vidéken az OKT mentén.

papprobert12 Bejárás: 2017.08.26. Rögzítve: 2017.08.30 13:36:31

Pecsét rendben az erdészháznál, a tóban megmártóztunk, igaz, nem a fizetős strandon, hanem kb. 100 méterrel odébb. Elég iszapos az alja...

fulhalgato Bejárás: 2017.08.19. Rögzítve: 2017.11.15 17:24:26

Itt volt a szállásunk, Hosszúpereszteg felől érkeztünk, így először a lángost próbáltuk ki. Mivel augusztusban még elég sokan voltak ott 20-a miatt nagyon nehezen találtunk szállást a rossz idő ellenére is. Végül a strandon belül az ifjúsági szálláson volt szabad hely, ami sajnos katasztrofálisra sikeredett.

Az egyik vendéglátó egységben megittunk néhány sört, majd a strand éttermében vacsoráztunk. Este 8 körül lefeküdtünk aludni, hideg volt, másnap reggel pedig 5:30-as indulást terveztünk. A szállás nem volt túl tiszta, de egy ilyen helytől nem is vár mást az ember. Ami viszont megnehezítette az alvást, hogy a szomszédban egy kocsma üzemelt, ami hogy, hogy nem 20:05-kor dj-vel kezdte színesíteni az estét. Mondanom sem kell ez az időpont kb. 1 perccel az ágyba kerülés után volt, így kínos nevetések között megpróbáltunk elaludni. A papírvékony falak azonban nem hagytak, még az asztaloknál ülők beszélgetését is tisztán hallottuk, a vonatozásnál pedig attól féltem mikor jönnek be a falon. Éjjel 2-ig tartott a buli, utána lehetett nyugodtan aludni.

A pecsét egyébként rendben megvolt, és szép lenyomatot adott.

Még egy érdekesség: Sose hagyjátok az éjjeli szekrényen a másnapi zoknit, az enyémet kiszemelte egy pók, belemászott, és reggel jól megcsípte a talpamat. legyetek óvatosak!

Viola611 Bejárás: 2017.06.21. Rögzítve: 2017.06.27 21:24:10

Hosszúpereszteg felől az utolsó 2 km-en felzabáltak a szúnyogok (igaz, elég késő délután volt már).

A Szajki Kempingben aludtunk, teljesen OK, csak ajánlani tudom

Winston Smith Bejárás: 2017.05.13. Rögzítve: 2017.06.05 23:38:50

Megvan a pecsét. Megkóstoltam a lángost, szerintem jó. Hosszúpereszteg felől a második lángosos, ahogy már írták előttem.

Akik Ötvös felől érkeznek, azoknak érdemes figyelni arra, hogy a Türje-Bögöte országútra kiérve párszáz méter után jobbra kell lefordulniuk, de jelzés az sajnos nincs. Egy kis csapás segíthet a tájékozódásban.

Pihenőhely gyakorlatilag nincs a Szajki-tavak és Kisvásárhely között.

BalintF. Bejárás: 2017.04.26. Rögzítve: 2017.04.30 16:53:06

Kerítésen a pecsét rendben.

farla Bejárás: 2017.03.16. Rögzítve: 2017.03.19 10:04:32

Pecsét rendben az erdészházzal szemben a villanyoszlopn. Szállást itt találtunk, szállásadóink kedvesek voltak hatalmas adag gulyást kaptunk vacsorára és még a jégkert büfét is kinyitották nekünk :)

csg65 Bejárás: 2017.03.15. Rögzítve: 2017.03.25 21:07:12

Pecsét rendben az erdészházzal szemben, de még minden zárva.

olahtamas2017 Bejárás: 2017.02.19. Rögzítve: 2017.02.20 15:03:20

Pecsét rendben, amúgy minden zárva.

duhongobika Bejárás: 2017.02.12. Rögzítve: 2017.02.14 23:14:06

Pecsételő még mindig rendben a villanyoszlopon pár méterre a kék sáv jelzéstől.

Prorok Bejárás: 2017.02.09. Rögzítve: 2017.02.11 18:58:08

A pecsét itt is megvan, nem volt strand idő. :)

Az utak Sárvár felől végig jól járhatók, szerencsére még fagy volt, így egész jól lehetett haladni.

interpici400 Bejárás: 2017.01.30. Rögzítve: 2017.02.02 10:05:13

Ahol a Kék derékszögben kanyarodik, és befordul az üdülőtelep szélén, a messziről is jól látható kemping felé néhány lépés kitérő után jobbra egy villanyoszlopon van a pecsét.

duhongobika Bejárás: 2016.12.18. Rögzítve: 2016.12.19 12:08:23

Én csúnyán benéztem. Nem is tudtam, hogy le kell térni balra. Jelzést sem láttam, de lehet hogy csak a fáradtság miatt.

Borz Bejárás: 2016.12.06. Rögzítve: 2016.12.07 21:14:48
Pecsét rendben.

Borz Bejárás: 2016.12.06. Rögzítve: 2016.12.07 21:14:33

dricsi Bejárás: 2016.09.21. Rögzítve: 2016.09.24 15:51:04

Az erdészházzal szemben a villanyoszlopon a pecsét rendben. Elég elhagyatott volt az üdülő, gondolom a szezon már véget ért. Nem volt már semmi nyitva.

gabesz Bejárás: 2016.09.03. Rögzítve: 2016.09.05 12:28:17

Az üdülő faluban szálltunk meg: a Halastó vendégházban. Normális szállás, kevés térerő (házban már nem volt). Pár lépésnyire a tótól. Másnap fürdést terveztünk, de látva nem volt nagy kedvünk bemenni. A strandra belépőjegy nélkül bejutottunk (gondolom az idénynek már vége volt). A strandon lévő büfében ettünk, normális áron. A pecsételés a strandtól csupán csak pár villanyoszlopnyira van. Pecsét rendben volt :)

tomacinho Bejárás: 2016.08.27. Rögzítve: 2016.08.29 14:23:48

A pecsét iránya jelezve van, könnyen metalálható a szebb napokat látott ház kerítésén, mintája újszerű, jól használható. Az itinerben jelzett menetidő közel pontos mindkét irányba.

Minden korábbi, az útvonalat jellemző leírás megfontolandó: Sümeg felé nincs se pihenőhely, se bolt vagy kocsma, ahol újra lehet tölteni a készleteket, ajánlott 2 napra készletet vinni. Az erdős részeken most szúnyogok felhője kíséri az embert végig. A karunk nem volt védve, ezért 30-30 csípés jutott rájuk fejenként. Vannak nagyobb sáros részek, de jelenleg kerülhetőek, eső után viszont már nem egyszerű. Szállást jóval előre kell foglalni - akár hónapokkal előre - mert a kemping sátorhelyein kívül a többiek hamar elkelnek. A strand bejárata mellett van egy vegyesbolt - büfé páros, ahol szombat este 19 órakor még tudtunk vásárolni, illetve a lángosos helyeken lehet még enni-inni. Mi a sörkertnél tettük ezt, ahol renben volt minden és barátságosak voltak. Ez egy üdülő övezet, ezért nem bonyolítja a választást túl nagy lista  - lángos, palacsinta, pizza, kolbász stb. - , de mindegyik finom, illetv sör-bor-pálinka kapható. (A nyár után már kevésbé vannak nyitva).

DrSzolon Bejárás: 2016.08.05. Rögzítve: 2016.08.06 20:34:06

Hosszúpereszteg felől érkeztem, a bélyegző rendben. Az elhagyatott, bontásra ítélt erdészház kerítésénél.

Hosszúpereszteg után, az országútról etérve, a tóig vezető egyenes szakaszon kb 1 kilométeren át szúnyoginvázió volt. Rajban jönnek az ember után, szóval mindenki készüljön szúnyogriasztóval. Egy szembejövő pártól (és a kommentekből) értesültem, hogy Kisvásárhelyig ilyen a helyzet, én most szerencsére csak a tavakig mentem.

A helyszínen szembesültem vele, hogy két lángosozó van. Keresgéltem kicsit a neten, de nem sikerült kitalálnom, melyik lehet a híres, úgyhogy találomra bementem Hosszúpereszteg FELŐL a közelebbibe. Szerintem a másik volt az. :) De valaki erősítsen meg, legközelebb kipróbálom a másikat is.

UPDATE (08.14): A másik volt az. Tényleg finom, viszont elég kicsi. Cserébe viszont olcsó, úgyhogy egyből lehet kettőt is kérni.

Eraz Bejárás: 2016.07.30. Rögzítve: 2016.07.31 19:09:56

Hosszúperesztegről érkezve a pecsét a büfésor után a kemping felé a jobb oldalon.

Egy ismerőstől hallottunk az egyik itteni lángososról aki 35 éve süti a lángost. Kipróbáltuk. A tulajdonos úriember helyett a feleségével találkoztunk. Életemben nem találkoztam még ilyen bunkó, megkeseredett vendéglátóssal. Még a köszönésünket se fogadta és iszonyatosan bunkó volt. Én már ekkor ott akartam hagyni, de a társaság többi tagja maradni akart. A lángost szinte úgy dobálta oda az embereknek. Az alkalmazottakkal is csak vakkantgatott. A lángos is nagyon pici és lapos volt. Nem tudom mire ez a "hírnév". Van még bőven más büfé itt, ezt én nagyon nem ajánlom.

MirP Bejárás: 2016.07.26. Rögzítve: 2016.07.27 16:32:53

A Szajki tavaknál a villanyoszlopon a pecsét rendben, nagyon finom lángost ettem itt, majd elkapott egy jó nagy zivatar.

goom Bejárás: 2016.07.22. Rögzítve: 2016.07.24 00:23:12

Pecsét rendben, párna szükséges.

Sümeg felé (Kisvásárhelyig) nem csak lakott terület és pihenőhely, de semmiféle vízvételi lehetőség sincs. Erre fel is készültem, de a bőven 30°C feletti hőségben a majdnem 3 liter vizem is elég neccesen tartott ki...

Simulacrum Bejárás: 2016.07.15. Rögzítve: 2016.07.15 22:00:23

Pecsét rendben van a vadászház előtt levő villanyoszlopon. Hosszúpereszteg felől jobbra kell kitérni érte az ebédlősor után.
A szúnyogok száma számomra nem volt vészes. Ahogy előttem is írták, Sümeg felé pihenőhely nincs Kisvásárhelyig, csak magasleseken lehet esetleg normálisabban leülni. Dzsungelharcra a Türje-Bögöte út keresztezése előtti szakaszon kell számítani nyáron. A többi rész viszonylag jól járható volt, persze nagy tócsák rendszeresen előfordultak, de kerülhető volt mind.

BCS Bejárás: 2016.06.25. Rögzítve: 2016.06.28 21:49:01

Új pecsét a régi helyen kint van. Camping elfogadható árú, érdemes innen kiindulni Sümeg felé is, majd a Sárvári szakasz is megoldható innen két részletben mondjuk.

Baromi sok szúnyog van egyébként a tó mellett.

Mi azt csináltuk, hogy reggel 8 körül (szombaton 8:13-kor, vasárnap is kb ekkor) megy egy busz Káldra, aholis a helyi Coopban egy hölgyet felhívtunk, aki megadta a párja számát, aki elvállalta, hogy egy minimális összegért kivisz kocsival a Hidegkúti erdészházhoz. E ponton szakaszolható a legegészségesebben a Szajk - Sárvár szakasz. Így innen egynap be a bázisra, vagyis Szajkra, másik nap meg ugyaninnen Sárvárra, ahonnan jön vissza busz Káldra. Káldra a második nap kocsival mentünk, hogy a sárvári busz délután szépen visszahozzon a kocsihoz.

No, ehhez a kulcsember Káldon Simon József, telszáma (engedelmével): 70-6145147. Cselezni és erőszakoskodni kell vele, hogy elfogadja a pénzt, mert a megbeszéltek után végül nemhogy nem akarta elfogadni a zsetont, hanem még kávéval is kínált. Ezt azonban nem hagyhattam.

efemm Bejárás: 2015.12.21. Rögzítve: 2015.12.21 00:00:02

Szajki erdészház, MTSZ azonosító: OKTPH_15, GPS: N47.054988, E17.011402
Cím: Hosszúpereszteg és Mikosszéplak között a műútról leágazó a Szajki-tavakhoz, Leírás: Erdészház bejáratával szembeni villanyoszlopon.
Elérhetősége folyamatos: Igen, Nyitvatartástól függ: Nem

Matuzsálem Bejárás: 2015.10.23. Rögzítve: 2015.10.25 12:16:33

Villanyoszlopon a doboz könnyen megtalálható, jól jelzett. Szerintem a bélyegző kopott kissé.

Atesz978 Bejárás: 2015.09.05. Rögzítve: 2015.09.07 17:58:09

A vadászházzal szemben a villanyoszlopon található egy fém dobozban benne a pecsét. A pecsét rendben van (szép lenyomat)

Sárvárról érkeztünk. Először Hosszúperesztegen szerettünk volna megszállni, de csak itt a Szajki tavaknál találtunk szállást. A szállás kifogástalan volt, mint ahogyan a vendéglátás is. Estére kaptunk finom gulyáslevest, ami esti érkezésünkre már ott várt a hűtőben. A családi vállalkozás keretében működik feljebb egy vendéglátó egység is, ahová be lehet ülni, de kérése a szállásra is kihoznak italt és más egyebet, ami ott forgalmaznak.
A Szajki eh.-tól Sümeg vasútállomásig a kék túra útvonalán nem igazán van lehetőség készleteink feltöltésre.

andris728 Bejárás: 2015.08.21. Rögzítve: 2015.08.21 21:29:35

A vadászházzal szemben a villanyoszlopon az OKT doboz megtalálható. Könnyen megtalálható, mert a kék pecsét jelzés sokat segít. A pecsételést követően az út a tó közelében folytatódik egy szakaszon. Szúnyogok bőven voltak és csíptek is rendesen.

Kockamami Bejárás: 2015.07.31. Rögzítve: 2015.08.02 16:31:14

A vadászházzal szemben a villanyoszlopon megtaláltuk a pecsétkazettát (a Sárvár (Hosszúpereszteg) felől érkezőknek a fa oszlop túloldalán van), a kazetta régi, ütött-kopott, de a pecsét új, gumis, lenyomata jó. A strandnál a szokott kajás-piás-fagyis árudák várják a strandolókat is és a túrázókat is, lehet enni-inni, pihenni. Mi a fagyizdában ettünk csodás fagyi kelyheket, finomságos kulináris élményt nyújt! Továbbmenve a kéken kimentünk az országúton lévő buszmegállóhoz, melyből a Zalaegerszeg felé menő (a strandhoz közelebbi oldalon lévő) teljesen szét van verve, szeméttel teleszórva, nincs meg a menetrendi tábla sem, így elkövettük azt a hibát, hogy nem abban a megállóban vártuk a buszt, ahol a Sárvár felé menő buszok állnak meg, hanem a Zalaegerszeg felé menők. A túloldalon csak a buszöböl jelzi, hogy ott megálló van, se buszmegálló tábla, se váróhelyiség nincsen. A mi buszunk előbb jött, s mivel nem állt senki a túloldali megállóban, el is süvített tova, 1 perccel később jött a másik, és a sofőr elképedt, amikor Gércére kértem jegyet tőle, majd közölte: ő bizony Zalaegerszegre megy....  Kalandosan jutottunk vissza szálláshelyünkre: visszacaplattunk a fagyizóba, ahol a tulaj megmutatta, hogy jutunk ki az országútra csak egy kicsit feljebb, és onnan mindössze 3 km volt Hosszúpereszteg, ahová átgyalogoltunk, és ahol kivártuk a 3/4 5-ös buszt, ami visszavitt Gércére, szálláshelyünkre. Sajnálatos, de tanulságos botlás volt..... :(

BCS Bejárás: 2015.06.14. Rögzítve: 2015.06.15 11:47:19

Pecsét a helyén. Szajk ilyenkor nyáron elég felkapott, nagy pörgés volt a strand körül.

Sümegre mentünk kocsival, onnan a Vártaxi áthozott ide 7500 forintért. Ha valaki így tervezi, akkor Papp Tamást kell felhívni a Sümegen (30-9864309)

Ötvös felé elég gyér a jelzés, sőt valahogy egyszercsak el is tűnt és onnantól 500m-enként volt valami eldugott jel, talán egy régi szakasz lehetett, mert mikor tovább Kisvásárhely felé mentünk, egy részen látszott az új jelzés, de lejjebb az aszfaltúton.

kisteknős Bejárás: 2015.05.24. Rögzítve: 2015.05.27 16:24:16

A bélyegző az erdészházzal szemben lévő villanyoszlopon található, a kis szelencében. Ha Hosszúpereszteg felől érkezünk, akkor végig kell menni az üdülőtelepet kísérő kavicsos úton, a kék jelzést követve, egészen a tóstrand bejáratáig (parkoló). Innen már látszik a kereszteződés, ahol a kéktúra útvonala a műutat követve balra fordul, de kicsit jobbra tartva könnyen meglátjuk az erdészházat. A strandnál vegyesbolt és étterem üzemel. Itt nagyon finom csontlevest ettünk cérnametélttel, 350 Ft-ért.

Zolas Bejárás: 2015.05.12. Rögzítve: 2015.05.15 22:05:26

Pecsét rendben, a tó vize fűrdésre alkalmas :)

KakukKata Bejárás: 2015.05.03. Rögzítve: 2015.05.09 20:25:48

A medvehagyma virágzik, a pecsét rendben!

zsvirus Bejárás: 2015.03.23. Rögzítve: 2015.03.29 06:41:57

A pecsét az erdészháznál lévő villanyoszlopon megtalálható... a tavak mellett a turistaúton zöldellő medvehagyma mező kísér....

V és G Bejárás: 2015.03.01. Rögzítve: 2015.03.11 23:05:42

At út további része aszfaltos úton vezetett, majd bevitt az erdőbe. A tavakat az előző állomástól kb 70 perc alatt értük el. A szálláson a hölgy szerint ez átlagos tempónak számít. A vendégházban (Szajki tavak Apartman) hangulatos kályha, és egy nagy fazék gulyásleves várt minket. A bélyegző a nyaralóövezet másik szélén van a kékről letérve a második villanyoszlopon (kék pecsét jelzés), este még átsétáltam pecsételni, a lenyomat jól látható.

apetra Bejárás: 2015.01.11. Rögzítve: 2015.01.21 14:19:42

Semmi nem volt nyitva, amikor ott jártunk, ez a szakadó esőben, csuromvizesen fájdalmasan érintett minket :) A pecsét az erdészház felé elindulva (ez ki van táblázva) hamar és könnyen észrevehető, egy villanyoszlopon van. Tintapárna szükséges.

borbelyj Bejárás: 2015.01.11. Rögzítve: 2015.01.14 23:09:12

A pecsét a helyén volt, tökéletes állapotban...

Egy árva lélekkel nem találkoztunk, szakadt az eső így nem is időztünk sokat, pedig jól jött volna egy fedett zárt hely átmelegedni.

csg65 Bejárás: 2014.11.09. Rögzítve: 2014.11.09 22:44:14

A bélyegző az erdészházzal szemközti oszlopon. Szép lenyomatú.

Novemberhez képest szép számú kéktúrázóval találkoztam. Egy kis csapat a régi ötvösi állomás aszfaltján, a másik már Sümegen jött szembe.

Niana Bejárás: 2014.10.04. Rögzítve: 2014.10.07 10:36:22

Pecsét rendben volt, ahogy Pulmy is írta az erdészházzal szemben van, a kereszteződés utáni második villanyoszlopon, cseles, mert nem a kék felőli oldalán van, így nehezen észrevehető. Lángosos is bezárt a múlt hétvégén, egyedül Tulokné volt még nyitva, szállásom is nála volt, tündéri hölgy, barátságos, már a telefonban is elhalmozott információval, előre vásárolt nekem, terített asztal, meleg szoba várt, a vacsora finom tartalmas gulyás volt, még csípőspaprikát is hozott amikor mondtam, hogy szeretem az erőset :) reggeli kiadós krumplis-hagymás-sonkás tojásrántotta teával, még délben sem jelezte gyomrom, hogy enni kellene :D csak ajánlani tudom mindenkinek, hogy őt keresse! 1 főre a szállás 4000 + vacsi,reggeli ha kér valaki.

Pulmy Bejárás: 2014.09.18. Rögzítve: 2014.09.18 19:31:26

Pecsét ok,de figyelni kell,nem azon a villanyoszlopon van ahol az út elkanyarodik,hanem attól kb 50 méterre az erdészházzal szemben.

Megálltunk frissíteni Tuloknénál,aki nagyon a szívén viseli a kéktúrázókat.Mindenben segít,tájékoztat teljesen kélpben van.Sajnis mi nem itt aludtunk,egy kicsit már bánom,mert ilyen szívélyes vendéglátó kevés van. Az árai és a választéka teljesen rendben van. Ne kerüljétek el,érdemes megállni nála.

Az út Ötvösig jól járható,jelek ok.,bár a mostani idő miatt sok tócsát és mini tavat kellett kerülgetni.

A szakaszon három kék túristával is találkoztunk.Egy fiatal párral(üdv Nekik innen is és egy osztrák úrral(!) aki szintén ezt az utat járja.

Ziu9 Bejárás: 2014.07.25. Rögzítve: 2014.07.27 18:58:47

Pecsét rendben. Péntek délben, a kissé hűvösebb időben alig voltak a strandon. (Belépő: 500 Ft).

sovariandi Bejárás: 2014.07.24. Rögzítve: 2014.07.30 21:09:02

Pecsét rendben.

Ancs Bejárás: 2014.06.07. Rögzítve: 2014.06.09 15:36:00

Bélyegző a villanyoszlopon rendben. A bélyegző párnám a villanyoszlopon felejtettem. Valaki dobja a ládikába pls.

Szállás Tuloknétól, igazán remek ellátást kaptunk.

L and R Bejárás: 2013.12.27. Rögzítve: 2014.01.02 22:18:32

A bélyegző az erdészházzal szemben, a villanyoszlopon rendben megtalálható. Lenyomata tökéletes.

vaterlo2 Bejárás: 2013.10.26. Rögzítve: 2013.10.30 18:34:41

Pecsét pár lépésre a kéktől rendben van. Heni vendégházban szállás teljesen OK. Ketten voltunk, így fejenként 4000 Ft-ot fizettünk, három személytől már csak 3000 Ft/fő lett volna. Kértünk vacsorát is (700 Ft), amihez a büféből beszereztük a megfelelő mennyiségű seritalt.

Haverok Bejárás: 2013.09.16. Rögzítve: 2013.09.20 11:45:09

A pecsét a villanyoszlopon rendben.

Tulok Jánosné valóban nagyon kedves és készséges, a szállás minden igényt kielégített. (8000 Ft kettőnknek). Szeptember végéig este nyolcig nyitva van egy büfé, ahol finom, bár limitált számú lángost lehet fogyasztani.

striker11 Bejárás: 2013.08.31. Rögzítve: 2013.09.01 20:57:29

A pecsét új, kiváló lenyomatot ad. Kihasználtuk a jó időt és a strandot így a nyár utolsó napján, a lángos tényleg nagyon finom, szeptemberben hétvégenként még nyitva lesz állítólag. Láttuk, ahogy elviszik a bójákat és a vízibicikliket a vízből, kicsit lehangoló volt...

benzsopat Bejárás: 2013.08.15. Rögzítve: 2013.09.17 08:44:40

A pecsét az erdészházzal szemben, szállás kellemes. (Heni Vendégház)

Lia Bejárás: 2013.08.12. Rögzítve: 2013.08.22 16:40:11

Erdészházzal szemben a villanyoszlopon a pecsét. (Ha nem találod térj be a Jégkertbe egy kis frissítőre, a tulaj szívesen útbaigazít )

Szállásom egy igazi szoci időkből maradt faházban volt, rendeztem is lefekvés előtt jó kis (nagy) pókvadászatot! Ettől függetlenül jól éreztem itt magam, volt ágy, meleg víz, felszerelt konyha és a lehetőségekhez mérten tisztaság. Így a nyári szezonban elég nagy itt a forgalom, ezért örültem, hogy egyáltalán volt szállásom - Tulok Jánosné szervezte ezt is, aki tényleg nagyon kedves és segítőkész. Nyáron van élelmiszerbolt közvetlenül a strand bejáratánál, nyolctól nyolcig nyitva, egész jól felszerelve alapvető élelmiszerekkel + természetesen a part menti büfékben a szokásos tóparti ételkínálat.

Akinek van ideje, töltsön el itt egy pihenőnapot, igazán kellemes hely, Balatonhoz képest nincs nagy tömeg és jó a víz!

Cucus Bejárás: 2013.07.19. Rögzítve: 2013.07.22 22:48:21

Pecsét az erdészházzal szemben az oszlopon, faágak takarásában. Mi itt szakítottuk meg a túrát, ami nem volt nagy ötlet, mivel a közlekedés katasztrófális. Reggel és délután 1/2 3-kor van csak 1-1 busz . Szerencsénk volt és egy kedves fiatal pár visszafuvarozott minket Peresztegre. Ezúton is köszönet érte.

Kéklángos Bejárás: 2013.07.12. Rögzítve: 2013.07.13 23:06:52

A bélyegzőt az előző hozzászólásban leírtak szerint, rendben találtuk. Figyelni kell, mert a dobozka nehezen észrevehető egy bokor ágai miatt.

Himbala Bejárás: 2013.06.08. Rögzítve: 2013.06.09 18:54:40

A villanyoszlopon lévő dobozban rendben megvolt a bélyegző.

Zoli.H Bejárás: 2013.05.11. Rögzítve: 2013.05.13 16:31:59

A szűnni nem akaró eső ellenére szép lenyomatot tudtunk produkálni a villanyoszlopon lévő bélyegzővel, gondoltuk beülünk ebédelni, hátha eláll, de az eső máshogy gondolta, mindenesetre a lángos és a pizza finom volt :)

okt50tomi Bejárás: 2013.04.14. Rögzítve: 2013.04.17 22:03:42

A villanyoszlopon a jó minőségű bélyegző továbbra is megvan. Szállás: apartmanházakban 3000 Ft/fő, vacsi: 600Ft (krumpli gulyás vagy babgulyás, kenyérrel vagy pogácsával - nekünk medvehagymás pogit sütött :)). Elérhetőség: Tulok Jánosné, tel: +36 30 855-9332 vagy apartman@szajkitavak.hu, 5% előleget kell fizetni! Sümeg felé haladva, semmilyen bolt nincs, ezért előzetes egyeztetés alapján szokta vállalni a bevásárlást: kenyér, víz, házi tojás. Az üzletében hamburgert, italt lehet kapni, akár korán reggel is :) Remek szállás, jó koszt és rendkívüli segítőkészség :)

valkailászló Bejárás: 2013.03.30. Rögzítve: 2013.03.31 12:19:09

Az erdészházzal szemben a villanyoszlopon a bélyegző megtalálható és jó lenyomatot ad.

kamás lee Bejárás: 2013.03.15. Rögzítve: 2013.03.22 20:37:07

Hosszúpereszteg felől érkezve még mindig hóvihar, hófúvással tarkítva, de a Szajki-erdőben már nem ért a szél. Itt is kidőlt fákat kellett kerülgetni. A Tulokék nyaralójában aludtunk. (Hemi Vendégház) 06308559332. Mi igényeltünk vacsorát is tőlük, szupi Gulyáslevest kaptunk, aztán nyomtuk éjszaka a cserépkályhába valót. Volt mit. -15 fok lett reggelre. A bélyegző a vadászház előtt a villanyoszlopon megvan, lenyomata kiváló.

cserha2 Bejárás: 2012.11.03. Rögzítve: 2012.11.04 20:55:39

A pecsét az erdészházzal szemben. (Sötétedés után és pirkadat előtt javallt a kutyákkal vigyázni, ha épp kint vannak.)

Az apartmaházak tulaja (06-30-855-9332) nagyon készséges. A házakat jól felfűti, de akár sört is lehet rendelni nála, mivel ősszel már nincs nyitva semmi a közelben.
(Sümeg felé Kisvásárhelyig nincs vízvételi lehetőség!!!)

CacheFinder Bejárás: 2012.10.21. Rögzítve: 2012.10.23 11:43:46

Az oszlopon jó minőségű bélyegzőt találtunk. Mi az Elena Apartmanban aludtunk, nem csalódtunk.

kis cápa Bejárás: 2012.10.19. Rögzítve: 2012.10.28 14:17:04

A strandnál, vagyis az erdészháznál a pecsét rendben megvan.

Ha szállást kerestek, akkor a Heni vendégházat ajánlom. Nagyon kedves a hölgy, aki kiadja a szállást. 3500Ft/éj/fő +3630 8559332 v. +3630 4104055

ajani Bejárás: 2012.08.20. Rögzítve: 2012.08.21 12:57:26

Sziasztok,

Pecsét rendben, lángos még mindíg finom :)

nagypapi Bejárás: 2012.08.19. Rögzítve: 2012.08.23 01:19:49

A villanyoszlopon kiváló állapotú a bélyegző. Pár lépés letérés a Kékről a büfésor előtt/után a fordulóban. Életmentő korsó csapoltsörök Sümeg felöl érkezve a 35 fokos kánikulában. A strand is klassz volt, a víz meleg, ráadásul este 7 után belépőt sem kell fizetni.

Mödve Bejárás: 2012.08.02. Rögzítve: 2012.08.10 11:37:44

Az erdészházi pecsét minősége rendben, de azért pontosabb meghatározás ráférne, a villanyoszlop nem látható oldalán, kék ? felfestéssel, aki még nem járt ott benézheti, aztán jöhet vissza néhány száz méter múlva. :) Legutóbb "Szajki Tó Fogadó" volt kiírva a kerítésre, attól kicsit balra lesz.

gazsko55 Bejárás: 2012.07.04. Rögzítve: 2012.07.09 17:15:22

Az erdészházzal szemben lévő villanyoszlopon van a pecsét, lenyomata jó. A Szajki-tavak kemping jó és szívélyes a vendéglátás.

vlui Bejárás: 2012.05.31. Rögzítve: 2012.06.05 20:17:07

Pecsét rendben, Rudi bácsi lángosa, közvetlenül a büfé mellett szuper. Szállás: szajkitavak.hu, szép, tiszta szállás, kedves tulaj.

sosi Bejárás: 2012.05.26. Rögzítve: 2012.05.30 15:47:10

bélyegző az erdészházzal szemben megvan

sátorral jöttünk, de a kempingben éppen nem volt szabad hely (lakókocsisok össznépi találkozójára lefoglaltak minden talpalattnyi helyet); a vízparton a helyi horgászegyesület tartott gyereknappal kombinált sör-virsli találkozót; a lángososnál ajánlottak egy nyugdíjas házaspárt (Galavits Ferenc, Epres u. 2., 06/30-4051254), akiknél olcsó szállás kapható: a szoba ugyan foglalt volt, viszont a sátrat felverhettük a füvön, 1db ezrest kértek kettőnkre; és ezért lefürödhettünk a házban, zserbóval és teával kínáltak reggelire; ne hagyjátok ki őket!

matus Bejárás: 2012.04.30. Rögzítve: 2012.04.30 22:40:53

Vadászházzal szembeni villanyoszlopon pecsét és lenyomata rendben

Imposter Bejárás: 2012.04.29. Rögzítve: 2012.05.01 22:37:49

Az erdészházzal szemben, a villanyoszlopon a pecsét rendben. A büfésoron érdemes végigmenni, és nem a legdrágább helyen leülni. A sor végefelé lefordulva a part irányába, balra található egy kis teraszos kajálda, ahol emberi áron hatalmas adagokat adnak, a kommersz gyrosos felhozatalon kívül ehető melegételek is vannak.

murmis Bejárás: 2012.03.17. Rögzítve: 2012.03.20 08:47:51

A pecsét a villanyoszlopon rendben. A büfésoron a lángos tényleg pompás, de... De, a kiírtak ellenére, nincs kürtös kalács, nincs üdítő (!?), nincs hosszúlépés (nincs szóda ?!). Pontosítok, nem volt. Halhatatlan Hofi Géza, örökérvényű vicce jutott eszembe fizetés közben : "-Józsi! Ki az aki ennyire válogat?"

Vagdalthús Bejárás: 2012.03.17. Rögzítve: 2012.03.19 10:08:57

A pecsét az erdészházzal szemben, ládikában rendben, lenyomata szép. Szállásunk az Elena vendégházban volt, www.szajkitavak.hu de több házuk is van, telt házzal ment mindegyik a hosszú hétvégén. A büfésoron a lángos pompás.

oiler85 Bejárás: 2012.03.16. Rögzítve: 2012.03.18 13:43:05

Pecsét a vadászházzal szemközti villanyoszlopon rendben. Az üdülőtelep déli végén kell keresni, a kéktúrás atlasz remek támpontot ad a bélyegző helyére vonatkozólag.

Pisti Bejárás: 2012.03.15. Rögzítve: 2012.03.18 19:41:12

Pecsét a villanyoszlopon rendben.

geo-elvont Bejárás: 2012.03.14. Rögzítve: 2012.03.21 08:06:07

Pecsét a villanyoszlopon rendben, kiváló lenyomatot ad.

Richeus Bejárás: 2012.02.21. Rögzítve: 2012.02.21 18:38:12

A kerítés mellett a villanyoszlopon megvan a jó minőségű pecsét.

robertbardos Bejárás: 2011.11.03. Rögzítve: 2011.11.05 14:57:19

Bélyegző a szajki vadászháznál (én elsőre az erdészházat kerestem) a villanyoszlopon - jó lenyomat.

trekker Bejárás: 2011.10.10. Rögzítve: 2011.10.22 17:26:45

Pecset rendben

Szotske Bejárás: 2011.08.31. Rögzítve: 2011.09.02 18:35:15

A pecsét rendben.

Ötvös felől a műúttal való utolsó találkozás előtt az elektromos kerítés rádőlt az útra, ebből az irányból kikerülni könnyű a párhuzamos földutakon.

zodir Bejárás: 2011.08.27. Rögzítve: 2011.09.09 13:41:10

Az erdészház falu felőli oldalánál, a villanyoszlopon a pecsét rendben.

Szállás: 30/85-59-3322.500.- HUF/fő/éj

Helyreigazíás:

Kisvásárhely és Ötvös dátumát elírtam, a bejárás időpontja:2011.08.27

dyan Bejárás: 2011.08.01. Rögzítve: 2011.08.01 17:07:16
A pecsét a helyén, a strand kívülről is megközelíthető lángosozójában (bélyegzéstől 1 percre) kefíres lángos és a palacsinta király.

Wild man Bejárás: 2011.07.26. Rögzítve: 2011.07.31 20:57:17

onodijo Bejárás: 2011.06.13. Rögzítve: 2011.06.27 15:15:21

Az erdészházzal szemben, kicsit a bokor ágai között megbújva, a villanyoszlopra rögzítve a szokásos ládika. A pecsét jó minőségű nyomatot ad és még tintapárnát is találtunk mellette.

ArnWald Bejárás: 2011.05.15. Rögzítve: 2011.05.25 22:15:48

Pecsét + tintapárna, szép lenyomat.

Idefele jövet érdemes jobbra pár métert bemenni valamelyik mólóra, és megnézni a horgásztavat

A hely maga szuper, mi itt, a kempingben táboroztunk több estén át. Hihetetlen madárcsicser reggelente, és nagyon segítőkész mindenki, a gondnok, a horgásztó tulaja, a vendéglátósok, én csak javasolni tudom a helyet. És a gondnok körtepálinkája...

tibi75 Bejárás: 2011.05.10. Rögzítve: 2011.05.15 20:00:10

A kéktúra útvonalától kb 50méterre balra ez erdészházzal szemben a villanyoszlopra erősített szelencében a pecsét rendben megvan,lenyomata jó.Sok büfé és egyéb vendéglátóipari egység van errefelé,ezúttal hétköznap is nyitva voltak,lehet számítani a helyre.

fr Bejárás: 2011.02.12. Rögzítve: 2011.02.14 11:10:27

A kék vonalától kb. 50 m-re található egy karón, az erdészházzal szemben. A karón látszik az E4 jelzés, hátsó részén található a doboz. A lenyomat szép.

bakonyigyerek Bejárás: 2011.01.22. Rögzítve: 2011.01.24 13:01:26

A betonoszlopon található a doboz a bélyegzővel. Van tintapárna is, ami igen bőségessen tartalmaz tintát, úgyhogy csak óvatosan, mert nekem került a kabátomra is.

Hucul Bejárás: 2010.10.02. Rögzítve: 2010.10.08 11:39:16

Az erdészházzal szemben található betongyámos oszlopon a tökéletes minőségű bélyegző.

csjoe Bejárás: 2010.09.29. Rögzítve: 2010.10.01 11:21:54

A Szajki erdészházzal szembeni villanyoszlopon a pecsét rendben

gyorkosattila Bejárás: 2010.09.21. Rögzítve: 2010.09.24 03:05:29

Túrámat 2010. 09. 21-én innen folytattam. Az erdészháznál a pecsételés ismét problémamentes volt “A bejárattal szembeni villanyoszlopon”. A gumipecsét kiváló minőségű.

Fuleee Bejárás: 2010.08.10. Rögzítve: 2010.08.17 15:49:30

A pecsét a fürdőbejáraton után kb. 50 méterrel a vendéglő melletti (erdészházzal szembeni) villanyoszlop belső felén található. A bélyegző jó lenyomatot ad.

A villanyoszlopon található szállásajánlatot felhívtam, ott 2.500 Ft/fő/éjért van szállás, de érdemes egy picit tovább menni, ahol 900 Ft/főért + 700Ft/sátor +100 Ft/fő/éj IFA lehet megszállni - nekünk 1350Ft/főre jött ki. A kemping igényes és jól felszerelt. A tulaj és egyben recepciós nagyon jófej és rendes. Érdemes itt pihenni egy picit. Bővebben: http://www.hosszupereszteg.hu/hu/turizmus/szallaskalauz/oldal=2

A strand 19 órától ingyenes, egyébként 500 Ft a napijegy.

A fürdőbejárat mellett van bolt is. Lehet szinte mindent kapni, viszont nem túl olcsó. Kajáldák egymás hegyén-hátán vannak. Mindenféle kaját lehet enni. Mi a fürdőhöz közelebbi lángososnál falatoztunk. A büfés nagyon rendes volt. Adott nekem egy sörös kupakot, amellyel beválthatok egy korsó sört egy ilyen jellegű beváltóhelyen. Tényleg nagyon rendes volt!

amygaH Bejárás: 2010.08.02. Rögzítve: 2010.08.07 15:02:54

Kiváló pecsét!

Majd félórás pihenő (szétázott cipő és zokni csere, ragtapaszozás, kis evés-ivás) után 11:44-kor indulok Hosszúpereszteg felé. Az út végig járható szandálban, az aszfaltos rész viszont a nyílt napon tikkasztóan meleg.

Zsozsó973 Bejárás: 2010.07.16. Rögzítve: 2010.07.16 15:43:06

OKT pecsét az erdészházzal szemben a villanyoszlopon megvan! Az eső befolyt így ilyen időben javasolnám a zsepis itatást és a próbanyomato(ka)t.

zomber Bejárás: 2010.06.08. Rögzítve: 2010.06.13 09:34:18

pecsét az erdészházzal szemben a kerítésen. szállás a strand területén belül egy nagyon szép ifjúsági szálláson (Cséve Károly 30/503-3980) 2500 pénzért, kajáéni a strandon több helyen lehet, és persze ott a tó, amiben lehet csobbanni. a strandon lévő boltban érdemes a továbbútra vízről gondoskodni

Janka és Zoli Bejárás: 2010.05.23. Rögzítve: 2010.05.24 17:53:47

A villanyoszlop, amelyen a pecsét ládikája található egy rózsaszín épület előtt áll, az erdész házzal szemközt. Lenyomat tökéletes. Vadvirág Falatozóban finom reggelit adnak.

gyalog-ló Bejárás: 2010.05.22. Rögzítve: 2010.05.24 20:05:36

Az erdészházzal szemben a villanyoszlopon a kéktúrás pecsételő ládika. A pecsét  gumilenyomata tökéletes, még bélyegzőpárna nélkül is.

gyorkosattila Bejárás: 2010.05.21. Rögzítve: 2010.05.24 13:23:04

A Szajki erdészháznál a pecsételés problémamentes volt “A bejárattal szembeni villanyoszlopon”. A gumipecsét kiváló minőségű.

burnie Bejárás: 2010.04.24. Rögzítve: 2010.04.28 16:28:49

A K négyzeten elindulva 10 méter után az út jobb oldalán a villanyoszlopon tökéletes gumibélyegző.

Szállásunk a strand bejáratánál lévõ fagyizó tulajdonosának házában, emeleti 4 személyes apartmanban  (06-30-8559332 - Tulok Jánosné). Ár : 2500Ft/fõ de ha egyedül mész 4000 Ft. (Szezonban lehet, hogy más az ár) 5 *-os szállás. Kajálda csak május 1-től.

Mesekeksz Bejárás: 2010.04.04. Rögzítve: 2010.04.04 20:00:03

Kiváló bélyegző.

HEV Bejárás: 2010.03.23. Rögzítve: 2010.03.26 19:16:11

A villanyoszlopon a pecsétet lecserélték, szép új gumi van.

vViktor Bejárás: 2010.03.15. Rögzítve: 2010.03.16 15:17:22

Pecsét idén is rendben!

buszosbandi Bejárás: 2009.12.13. Rögzítve: 2009.12.14 12:42:11
Az erdészház, egy kis téren található, nagy fenyvekkel a kertjéban. A kéktõl pár lépésnyit le kell térni, és az erdészházzal szemben, az oszlopon található a ládika! FIGYELEM!!! A ládika, mivel az oszlop túloldalán van, csak akkor látható, ha már az oszlop mellett állsz!!!

aggcsont Bejárás: 2009.11.22. Rögzítve: 2009.11.23 11:52:07
A Kéktúra hátulról kerüli meg az erdészházat, a pecsét viszont az eh elülsõ, tó felöli oldalánál van, az oszlop túlfelén, vagyis az útvonalról nem látszik! Tulok Jánosnénál szálltam meg én is (ld. hárommal lejjebb), nagyon rendben volt minden. Külön köszönet, hogy eljöttek értem a Bögöte és Türje közötti országútra, oda ahol a Kéktúra keresztezi, és reggel vissza is vittek, hogy onnan folytathassam az utat. Ez a pont kb 6,5 km-rel a Szajki eh. után van, így sikerült nagyjából megfeleznem a Káld és Sümeg közötti 45 km-t. Érdemes keresni õket annak, aki a távot nem 16 / 29 km arányban akarja megosztani!

mz/x Bejárás: 2009.10.22. Rögzítve: 2009.10.26 07:44:41
Az erdészháznál a pecsét továbbra is rendben.

allen Bejárás: 2009.09.05. Rögzítve: 2009.09.07 22:45:28
Pecsét az erdészházzal szemben, a szabvány ládikában, lenyomata megfelelõ. Szállásom: mint az elõttem szóló, nagyon ajánlom. Meleg étel viszont - lévén szezonon kívül - már csak egyetlen helyen volt, választék: lángos és pizza, az utóbbi rendben. Reggel a strandon a fák között mókusok szaladgáltak össze-vissza. :)

R+Zs Bejárás: 2009.08.18. Rögzítve: 2009.08.20 12:58:11
Hosszúperesztegrõl Szajk felé (menetirány szerinti bal oldalon) a 2-es km közelében eperfa és vadalmafa :) Új KÉKTÚRA-s bélyegzõ az erdészházzal szembeni villanyoszlopon rendben. Szállás: a strand bejáratánál lévõ fagyizó emeleti 4 személyes apartmanjában. 06-30-8559332 - Tulok Jánosné 2500Ft/fõ (de minimum 7000Ft) Strand szép, õsfás. Kaja: a strand bejáratánál 2 helyen. Vaddisznópörkölt dödöllével: 1500Ft :)

Jazzkedvelõ Bejárás: 2009.08.16. Rögzítve: 2009.08.17 21:19:19
Pecsét a villanyoszlopn hibátlan eredménnyel.

mezogy Bejárás: 2009.08.12. Rögzítve: 2009.08.17 14:11:24
erdészháznál a pecsét rendben megtalálhato!! a strandbelyárathoz közelebbi lángosost nehagyjátok ki nagyon nagyon fincsi!!

biglev Bejárás: 2009.08.05. Rögzítve: 2009.08.10 23:36:32
Az erdészházzal szemben - majnem a Camping mellett - a villanyoszlopon a pecsét! Nekünk frankó lenyomatot adott! Szép, nagy betûk a bélyegzõn!

Chary Bejárás: 2009.07.18. Rögzítve: 2009.07.19 00:01:32
A pecsételõhely: N 47° 3,301' E 17° 0,688'

prozak01 Bejárás: 2009.06.23. Rögzítve: 2009.06.24 13:36:18
Nagyjából elfogadható minõségû stempli a villanyoszlopon.

hörpölin&son Bejárás: 2009.05.02. Rögzítve: 2009.05.03 18:22:09
Az éppen olvasható lenyomatot adó stempli továbbra is megvan, egy nap alatt semmi sem változott... Viszont a rovarmennyiség elhanyagolható ahhoz képest, amennyivel 2006 nyarán összeakadtunk &sonnal arrafelé. Ebbõl is látszik, minden relatív...

Saturnus Bejárás: 2009.05.01. Rögzítve: 2009.05.02 22:40:16
Az erdészháznál pont olyan állapotú bélyegzõ mint elõzõ alkalommal. Kicsit kopott. Minõség 3-as alá. :-) Ötvös felé tovább haladva elképesztõ mennyiségû szúnyog és bogár, ami nem csoda a tó állapotát látva.

Hucul Bejárás: 2009.04.25. Rögzítve: 2009.04.28 10:13:14
Erdészházzal szemközt található betongyámos oszlopon az ismerõs fém ládika, benne az elfogadható minõségû bélyegzõvel. KÉK anno a tó partján volt kijelölve - a régi jelzések megtalálhatóak - az új vele párhuzamosan, de jóval bentebb halad, látnivalóban szegényebb. Miért kellett megváltoztatni a nyomvonalat?

Lezlee Bejárás: 2009.04.12. Rögzítve: 2009.04.13 07:38:28
Sikerült megtalálnom a pecsétet. Viszonylag jó állapotban van. Még olvasható a szöveg a füzetben. Pici henyélés a padon 1 üveg sörrel, de csak mert megtehetem, meg mert áprilishoz képest marha meleg van (28 fok) és indulás Hosszúpereszteg felé.

HEV Bejárás: 2009.03.28. Rögzítve: 2009.03.29 10:39:05
Gumi pecsét a villanyoszlopon rendben megvan.

Kókusz Bejárás: 2008.11.25. Rögzítve: 2008.11.27 18:38:18
Pecsét a megadott helyen rendben.

Saturnus Bejárás: 2008.10.24. Rögzítve: 2008.10.26 08:36:38
Az erdészházzal szemben lévõ villanyoszlopon van a doboz. Ha a tó felél érkezünk pont nem látni mert a másik oldalán van. Bélyegzõ itt sincs már a topon, de azért még sikerült vele közepeset bélyegezni. A doboz alatt szállás ajánlat, a tompata által megadott telefonszámmal. Mi is igénybe vettük. Finnyásoknak nem ajánlott, legalábbis amit mi kifogtunk. De nem fáztunk és fedél volt a fejünk felett.

Bingo Bejárás: 2008.09.29. Rögzítve: 2009.01.03 12:13:41
Az erdészházzal szemben lévõ villanyoszlopon van a doboz bélyegzõvel.

miskinh Bejárás: 2008.09.03. Rögzítve: 2008.09.05 09:59:12
Szóval, pecsét a vill.oszlopon, majd a kedves kis kóbor kutya, aki úgy döntött, velem jön az úton...

szepinora Bejárás: 2008.08.16. Rögzítve: 2008.08.20 12:30:28
Elhaldva a strand bejárata mellett, túl a parkolón, az út jobb oldalán van a kis pecsétet rejtõ ládika. Szállás a kempingben, olcsó de nem túl komfortos.

szladi Bejárás: 2008.07.__. Rögzítve: 2008.07.21 22:45:56
Bélyegzõ rendben, kicsit kopott úgyhogy erõsen érdemes nyomni. Ha nincs más, 1-2 fõs csapatok a strandon próbálkozhatnak szállással, van bent egy faház "iroda" címszó alatt egy dupla ággyal, 2500 Ft-ért kaptam meg egy éjszakára.

rézike Bejárás: 2008.05.22. Rögzítve: 2008.05.27 10:45:51
Az eh. elõtti villanyoszlop túloldalán a bélyegzõ rendben. Turista szálláson aludtunk, meleg vacsorát + másnapra kenyeret elõre rendeltünk. Reggel friss lángost sütöttek nekünk.

tompata Bejárás: 2008.03.29. Rögzítve: 2008.04.06 13:00:05
az erdészházban jelenleg nem lehet megszállni, bizonytalan ideig... pedig nagyon szerettünk volna. de találtunk helyette jó szállást - az egyik hétvégi házat kiadják 5e/este, cserépkályha, és ott van a tópartnál, nagyon klassz. telefon: 30-855-9332

agnes Bejárás: 2007.11.29. Rögzítve: 2007.11.29 22:22:18
Pecsét OK, aszott, a villanyoszlopon a helyén.

tom Bejárás: 2007.10.28. Rögzítve: 2007.10.29 16:17:05
Ez nem is erdészház, hanem vadászház :-) De a pecsét a helyén.

Pivi Bejárás: 2007.08.18. Rögzítve: 2007.08.21 10:01:27
A villanyoszlopon a pecsét. mi ott is aludtunk, 2000,-/fõ. Nem rossz.

Ata Bejárás: 2007.08.15. Rögzítve: 2007.08.19 10:51:46
Erdészház elõtti villanyoszlopon gumi bélyegzõ. Olvasható.

feltser Bejárás: 2007.08.05. Rögzítve: 2007.08.09 21:28:00
Bélyegzõ az erdészházzal szemben lévõ oszlopon van, elviselhetõ lenyomattal. A Campingban egész éjjel üvöltözött egy bunkó társaság. Ha ezek a teremtés csúcsai, én inkább maradok a vaddisznóknál.

magyar Bejárás: 2007.07.28. Rögzítve: 2007.07.30 07:40:23
bélyegzõ ok. a tó körüli büfék 21:00-kor még nyitva voltak (a vendégeket nem minõsítem...katasztrófa).

László67 Bejárás: 2007.07.02. Rögzítve: 2007.07.04 18:44:49
az oszlopon lévõ bélyegzõ kissé kopottasnak tûnt, de jó olvasható a lenyomata.

asciimo Bejárás: 2007.05.05. Rögzítve: 2007.05.16 16:08:23
Bélyegzõ a villanyoszlopon.

aezs Bejárás: 2007.04.08. Rögzítve: 2007.04.08 22:23:48
bélyegzõ rendben, szállás a fogadóban 20/412-8885 számon foglalható nem próbáltam, peresztegen szálltunk meg, csak gondoltam, hasznos info:-)

PSP Bejárás: 2007.04.07. Rögzítve: 2007.04.10 18:50:45
Bélyegzõ a helyén, lenyomata továbbra is rendben van. [kektura.eu]

Lacek Bejárás: 2007.03.18. Rögzítve: 2007.03.20 11:22:49
A bélyegzõ megvan, de már kissé megfáradt a gumija. A lenyomat azért még rendesen olvasható.

Tavaszi Széll Bejárás: 2006.09.16. Rögzítve: 2006.09.18 10:20:28
Ismételten FoJot plagizálom: az erdészházzal szemben lévõ vendéglõ elõtti oszlopon megvan a bélyegzõ. Határozottabb "nyomással" sikerült jó lenyomatot elérnem, mint amilyet az átlagos gumibélyegzõk igényelnek.

FoJo Bejárás: 2006.08.18. Rögzítve: 2006.08.22 09:51:20
Az erdészházzál szemben lévõ vendéglõ elõtti oszlopon megvan a bélyegzõ. Szállás 2000FT/fõ a nagyon klassz erdészházban (30/505-8337)

hörpölin&son Bejárás: 2006.06.25. Rögzítve: 2006.06.30 09:30:36
Némi pontosítás: A pecsét a Szajki tóvendéglõ és fogadó (Gasthaus) kapuja elõtti villanyoszlopra szerelt szabványos kék-fehér dobozkában lelhetõ fel. Átlagos minõségû.

firecock Bejárás: 2006.03.28. Rögzítve: 2006.04.29 23:08:17
Bélyegzõ ok

szemkeom Bejárás: 2006.03.12. Rögzítve: 2006.04.04 12:58:06
Márciusi nyugalom, csak az erdész kutyája ugatott szemben. Bélyegzõ rendben.

ChrisCarlos Bejárás: 2005.07.02. Rögzítve: 2005.07.09 14:02:28
A bélyegzõ jó minõségû és a helyén köszöni jól van. Egy-két sétáló emberke volt csak a csepergõ esõ miatt. Kihaltnak tûnt most is.

levi Bejárás: 2005.03.26. Rögzítve: 2005.04.06 15:30:34
A bélyegzõ jó állapotban, tökéletes lenyomatot ad, viszont márciusban errefelé még semmi élet.

Yetike Bejárás: 2004.10.25. Rögzítve: 2004.11.08 08:35:53
A pecsét a vendéglõ elõtti (melletti) villanyoszlop hátoldalán található dobozban.

Vénrocker Bejárás: 2004.09.17. Rögzítve: 2004.09.19 12:08:20
Új bélyegzö a szokott helyen!

asciimo Bejárás: 2004.08.27. Rögzítve: 2004.08.30 23:59:32
A belyegzo darabokban, de a pecsetlenyomat jol olvashato.

Jesper Olsen Bejárás: 2004.08.06. Rögzítve: 2004.08.25 10:21:47
Még mindig darabokban a bélyegzõ, de lehet vele bélyegezni.

Németh Kornél Bejárás: 2004.08.06. Rögzítve: 2004.08.11 15:25:36
A bélyegzõ két darabban,de szerencsére használható.Kis kotorászás után a doboz alján megtalálja az ember a letört aljat:)

józsi.bácsi Bejárás: 2004.07.05. Rögzítve: 2004.07.12 08:52:35
A bélyegzõ a helyén volt, bár már a nyelérõl letörte valami erõs ember. :( A kemping elég jó, csak a városokból kitiltott zenekar ne kezdett volna 1000 Watt-tal 22:00-tól gyakorolni.

Mrfuci Bejárás: 2004.05.15. Rögzítve: 2004.05.26 15:47:35
A pecsét rendben, csak a kék túra utvonalhoz képest húsz méterrel odébb az oszlop MÁSIK oldalán van. Az árak balatoniasak, de az étteremben ettünk egy csülõk tálat, isteni volt! Tele kalóriával :-)

Joeyline Bejárás: 2004.05.05. Rögzítve: 2004.06.08 00:12:48
Pecsét ahogy Mrfuci írja! Jó minõségû.

Zete Bejárás: 2004.04.14. Rögzítve: 2004.04.19 08:50:33
Bélyegzõ rendben, minõsége OK. Esõs idõ volt, mikor ott jártunk, de azért egy étkezde - szemre a legelegánsabb, nyitva volt, és elfogadható áron tudtunk enni-inni.

Tisztul_A_Visztula Bejárás: 2003.11.12. Rögzítve: 2003.11.13 11:03:44
Még megvan a pecsét (20m-es kitérõvel a K-rõl dél felé)

laura15 Bejárás: 2003.06.08. Rögzítve: 2003.08.30 21:19:22
A Szajki tavak mellett nyaron keszüljetek szúnyog elleni sprével, minket majdnem "megettek" az erdõben...

lacus Bejárás: 2002.07.16. Rögzítve: 2003.08.03 21:53:01
A bélyegzõ a strand bejáratától kb.200 méterre található az étterem elõtti villanyoszlopon a ládikóban.A pecséten "Szajki eh."felirat van,gumis jó minõségû.A strand amúgy jó,de ahhoz képest nem annyira olcsó...Innen a kék-túra egyik legunalmasabb szakasza következik!!