D120K/D70K Keviczky József emléktúra

Túra éve: 2016
BVKKTúra éve: 20162016.09.14 21:56:19
KEVICZKY JÓZSEF KEREKPÁROS TELJESÍTMÉNYTÚRA

Gyönyörű nyári időben rajtolt el a Békásmegyeri McDonald’s étterem elöl a Keviczky József emlékére rendezett kerékpáros teljesítménytúra. A három távra összesen 206 kerékpáros nevezett.

A Keviczky Józsi bácsi kerdvenc helyeit érintő túrán a 120 kilométeres táv kivételével a kizárólag a duna partján, síkon haladtak a kerékpárosok, de a legnagyobb távon is csak egy heggyel – Esztergomtól a Két-bükkfa nyeregig kellett felfelé haladni, majd innen legurulni a Békásmegyeri célig, ahol a kevésbé szerencsések kora délután jég- majd sima esőben teljesíthettek. A túrán nem csak saját kerékpárral, hanem az Árpád-hínál található BikeBerguson Kerékpárkölcsönzőben erre a napra bérelt kerékpárokkal is rajthoz álltak.

Kerékpáros Klubunk 2016. évben - immár harmadik alkalommal – hírdette meg Kerékpáros Teljesítménytúra Kupáját, melyet idén a Sopron Bank támogatott. A kupa keretében a három teljesítménytúránkon indulókat díjazzuk a teljesítésük alapján különböző méretű kupákkal. A 89 sikeres kupa teljesítő között a négy kategória mindegyikében a Sopron Bank ajándékcsomagjait és 1-1 értékes kerékpáros napszemüveget sorsoltunk ki.

Túra éve: 2015
BVKKTúra éve: 20152015.09.14 10:26:26
megnéz BVKK összes beszámolója

Idén 12. alkalommal rajtolt el a Békásmegyeri McDonald’s étterem elöl a Keviczky József emlékére rendezett kerékpáros teljesítménytúra. A három távra összesen 198 kerékpáros nevezett, de a idén is a legnépszerûbb a 120 kilométer volt, ahol 89-en indultak. A Keviczky Józsi bácsi kerdvenc helyeit érintõ túrán a 120 kilométeres táv kivételével a kizárólag a duna partján, síkon haladtak a kerékpárosok, de a legnagyobb távon is csak egy heggyel – Esztergomtól a Két-bükkfa nyeregig kellett felfelé haladni, majd innen legurulni a Békásmegyeri célig, amit idén a szembeszél nehezített. A Leányfalui Önkormányzat támogatásával a rövid táv fordítójában az ellenõrzõ állomásnál kerékpáros ügyességi pálya is várja a résztvevõket. A túrán nem csak saját kerékpárral, hanem az Árpád-hínál található BikeBerguson Kerékpárkölcsönzõben erre a napra bérelt kerékpárokkal is rajthoz álltak.

Kerékpáros Klubunk 2015. évben - immár második alkalommal – hírdette meg Kerékpáros Teljesítménytúra Kupáját. A kupa keretében a három teljesítménytúránkon indulókat díjazzuk a teljesítésük alapján különbözõ méretû kupákkal. Az idei évben MINI: 11 fõ - MIX: 28 fõ - MAXI: 23 fõ - EXTRÉM: 13 fõ teljesített sikeresen.

Túra éve: 2014
BVKKTúra éve: 20142014.09.16 17:43:51
megnéz BVKK összes beszámolója

A Békásmegyeri "Vándor" Kerékpáros Klub 2014. szeptember 14. 11. alkalommal rendezte meg õszi kerékpáros teljesítménytúráját. Keviczky József emlékére rendezett túra három távján összesen 96 lelkes kerékpáros indult neki a nem túl kerékpáros barát idõben. Békásmegyeri McDolad’s Étteremnél vizes út és erõsen borult idõ fogadta a kerékpárosokat de útközben volt minden, vizes út, de volt ahol esett is és természetesen volt napsütés is. A teljesítménytúrát 94-en sikeresen be is fejezték és célban a Mc’Donalds támogatásával szendvicset és üdtõt fogyaszthattak és átvehették a kitõzõt és az emléklapot és lapozgathatta a Magyar Turista nyári számait.

Elsõ ízben volt támogatónk a Sporon Bank, aki az eseményre egyedi nyakba akasztó szalagot hozott és a távok indulói között csomagot sorsolt ki.

A legrövidebb táv újdonsága volt, hogy az ellenõrzõ pont a Leányfalui Duna Terasz Cukrászda elé került és itt volt a Szentendrei Rendõrkapitánysággal közös kerékpáros ügyességi pályánk is.

A Keviczky túrával zárult a Kerékpáros Teljesítménytúra Kupa 2014. évi sorozata is, így 42-en behették át a három teljesítménytúrán teljesített távok alapján a az emlékkupákat.

Képek és eredmények a www.bvkk.hu oldalon.

Túra éve: 2012
olsenTúra éve: 20122012.09.18 07:28:47
megnéz olsen összes beszámolója

szia emberek,akkor a Keviczky..

a találkozó a MacDonalds mûintézménye,annak is a külsõ körlete,márcsak a vasparipák miatt is,itt még nincs rovásírás,lehet, hogy a magyar eredet még további bizonyításra szorul..Lacival érkezem,autóval,de hátul nyerítenek a drótszamarak,eloldozzuk,aztán az intézmény  elõtt veszünk lehetõséget a hetven kilométeres távhoz,érkezik Péter és két kísérõ hölgy hozzá,ebben a korban nem is rossz,mi megkapunk egy másikat,és indítás van,szokásos tömegrajt,mindenki Budakalász felé,nekünk marad a Dunapart,itt nincs verseny,nincs nyüzsi,csak a folyam..szokás szerint szembefolyik,mint a legtöbb ér,csermely,patak,aminek a folyásirányára száznyolcvan fokot helyezünk menetiránynak,hûvös a reggel,mindenki csomagolja magát ruhába,törülközõbe,pedig a kajakosok a víznél gatyáznak még most,szeptember közepén is..elhagyjuk a várost a Római partnál és közigazgatásilag Budakalász következett,ahol az idõjárásfelelõsök csinálják az idõket,vagy pihenik ki a munkát,kerékpárút,uniósból csinálva,tûrhetõ még mindig,de nem tart Szentendréig még mindig..miért is nem..?a vesehomok más módszerekkel is kitisztítható,kétségtelenül ez olcsóbb..de a szentendrei kerékpárút már ismét sima gurulás,a forgalomkeresztezésnél figyelünk és ránk is figyelnek,köszönjük..Dunapart és Görög kancsó,út mellett szerelnek,királydinnyés történet,majd Leányfalu,itt szerelvényigazítás a folyam menti kitérõben, néhány kutyás arc,de nem kérdeznek,én meg direkt nem mondom..csak erre jártunk,és kész,mint akit ledobott a hintaló a vurstliban gyerekkorában..ki a fõútra,gyakoroljuk a halálfélelmet,de máris a Szentendrei szigeten kerekezünk,a tótfalui temetõ elõtt virágárusok,két kanyar után a Naszály belép a képbe,tíz kilométer se van,Kisoroszi fõtere,házi sör a plakáton,ötféle üdítõ ballonban és nápolyihegy,pecsét és fotó,vegyes páros õrzi a pontot,elbúcsúzunk Pétertõl és két nõtársától,sietni kell vissza,akció van,és fekete cicus..a célban kitûzõ,oklevél és Mc utalvány,beváltjuk,és hazafelé szerelek,királydinnyés történet,köszönöm a cicusnak(is)..remek volt minden,az idõjárás és a táv,a Duna lehetne több,de ne legyünk telhetetlenek,talajvíz legalább nincs,és az égeresek is fogynak,a természet a hibás,biztosan..

köszönjük a lehetõséget,mindenkinek meg kell ezt tenni,többször is akár..

Túra éve: 2011
SipiTúra éve: 20112012.09.07 17:57:19
megnéz Sipi összes beszámolója

Keviczky 120 bringás teljesítménytúra (2011)

1 Tempó tekerés 00:51:06 (idõ)    33 km    38.75 átlag km/h

Megjegyzés: Békásmegyer - Kisoroszi (1. ellenõrzõpont) Végig a fõmezõnnyel szentendrei illetve a 11-es úton, majd a hídon át Tahinál Kisoroszi központjáig...

2 Tempó tekerés 00:53:16(idõ)    32 km     36.05 átlag km/h

Megjegyzés: Kisoroszi - Piismarót: Még Tahi elõtt visszafelé lelassult az egész mezõny pár km erejéig, olyan 31-32 tempóra, gondoltam az erõsek nemsokára lószolni fognak nagyon durván, így is történt.... Egy darabig mentem velük, aztán megúsztam és a második gruppettót választottam, így maradtunk kb. 10-en........, elõl a fõsor 6-8 ember, de pár száz méterre távolodtak csak el, õk sem gondolták komolyan azt a 50 körüli tempót, amit mentek egy darabig...Pilismaróti ep.-nél még utolértük õket........

3 Hegyi-szakasz 01:46:00 (idõ)     48 km     27.17 átlag km/h

Megjegyzés: Pilismarót - Esztergom - Két-bükkfa nyereg (3.-ik ellenõrzõpont)- Pilisszentkereszt - Pomáz - Budakalász - Békásmegyer... Csak 8-an maradtunk a bolyban, egy ember leszakadt, másiknak szétment a kereke egy kátyúban........Esztergom határától már emelkedett folyamatosan - onnan már nagyrészt én vezettem - ,egy sporttársból néztem ki, hogy a hegyen ellenfél lehet(kis vékony szikár bringás), így is lett...A komoly emelkedõk legelején szétszakadt a gruppettó, az említett sráccal hamar elhagytuk a többieket, és nagy elõnnyel(látótávolságon kívül) értünk fel az utolsó ellenõrzõpontra (kb. 15-ös átlaggal, a legdurvább 6-7 km-en) Két-bükkfa nyeregre.Itt sajnos elfelejtettem nyomni részidõt, így az utána következõ lejtmenet is benne van a szakaszban.Innen már egyedül mentem, a fõsor után kb. 5-10 perccel, abszolút 8.-ik helyen (72 induló ezen a távon) értem be, jól ment a bringázás, kellemesen elfáradtam! Második indulásom ezen a rendezvényen  -  tavaly a 70-es távot mentem - , köszönet a rendezõknek!

Össz. idõm: 3,30 (rendezõk által mért bruttó idõ: 3,35 óra.....

Saját, mért távolság: 113 km.....

Túra éve: 2009
csibaTúra éve: 20092009.09.07 15:43:31
megnéz csiba összes beszámolója
Keviczky József kerékpáros emléktúra 120k

Mostanában a két lábbal való kilométer gyûjtés helyett inkább a két keréken való gyûjtést részesítem elõnyben. Így került sor a Keviczky emléktúrára is, mégpedig a hosszú távra. Nem nagy kerékpáros múlttal rendelkezem, így kicsit tartottam is a távtól, de úgy gondoltam menni fog, mivel végig aszfalton halad, és lényegében egy komoly emelkedõ van benne. Igaz ez már jó 75-80km-rel a lábunkban.

Szóval, Zolit sikerült elcsábítanom, és rávennem, hogy a hosszú távot induljon õ is. Sajnos célba már nem ért. 7:50-kor már kint voltam reggel a rajtban. Szép számmal gyülekeztek az indulók. Nevezés után vártuk a 8:30-as rajtot. (ttt- oldalán kicsit pontatlan az adat, hiszen hosszú távnál 8:00-tól van feltüntetve az indulás, valamint az összes kedvezmény sem szerepel, hiszen pl az egyetemistáknak csupán 300Ft a nevezési díj). A többség alatt országúti kerékpár volt, ami érthetõ is, figyelembe véve az útvonalat. Csupán pár ember volt, aki mtb-vel vágott neki a hosszú távnak, köztük én is. Kicsit csípõs még a reggel, így maradok egyelõre a hosszú nadrágnál és a polárnál. Végre eljön 8:30, egyik rendezõ röviden ismerteti a játékszabályokat, majd nekivágunk. Meglehetõsen gyorsan haladunk az elején, az országútisok már beálltak az elejére, szép lassan távolodnak. Érdekes, hogy a túra hivatalos oldalán fent lévõ gps track szerint a kerékpárúton kéne haladni, ezzel szemben mindenki az autóúton megy. Így beállunk mi is ide. Nagyon jó hátulról ránézni az indulókra. Tisztára olyan érzésem van, mintha valami bicajos versenyen lennénk, vagyunk legalább 40-50-en, a kétsávos útból elfoglalunk egy sávot. Néhány autós elhaladva a dudát nyomja, mintha nem férne el a másik üres sávban.

Esztergomig lényegében sík terepen megyünk, végig felfelé a Duna mellett. Azt gondolná az ember, hogy ez milyen kellemes, és igazából az is… lett volna, ha nem lett volna egy állandó enyhe szembeszél. Ez azért valamivel megnehezíti az elõrehaladást, de csapatban haladva, váltogatva egymást az élen, valamivel mégis könnyebb. Szentendre után kilépek a kb 4-5 fõt számláló fogatunkból, és elõre megyek. Kisorosziig majdnem így is megyek végig, de ott leelõz egy másik mtb-s, én meg beállok a szélárnyékába. A ponton vár minket 3 féle nápolyi, 2 féle szörp és víz. Zoli is befut pár perc után. Kb 10 perc múlva tovább indulunk. Visszafelé a hídig most nagyon kellemes, hiszen az enyhe szél most hátulról jön. A 11-es úton viszont már ismét szembõl. Zoli sajnos lemarad, egész Dömösig egyedül megyek. Egy – két késõbb indult országútis elõz meg. Nagyon szép idõnk van, lehet gyönyörködni a tájban. Dömös elõtt bevárom Zolit, akinek bedurrant a combja. Ez így nem lesz jó, nem sok esélyt látok már rá, hogy végigtekerjen. Megpróbálom húzni, ahogy tudom, de ismét lemarad, és a Pilismaróti pontra már jó pár perccel elõbb érkezem. Ott a pontõröktõl kap némi tanácsot, de szerintem már õ is tudta, hogy így nem fog végigmenni. Esztergomig jön velem biztosan, utána meg azt mondja, hogy meglátja mi lesz.

Esztergom felé már mintha kicsivel több lenne az emelkedõ, de még ne vészes. A város szélén bevárom Zolit, ahol eldönti, hogy végleg kiszáll, és inkább hazavonatozik. Innen egyedül kezdem meg a mászást Két – bükkfa – nyereg felé. Elsõ jó pár kilométer igen kellemes, szinte sík, és a szél is hátulról lengedez. Figyelem a táblákat, miszerint Dobogókõ 16km, és akkor kb egy 2km-rel kevesebb a nyereg. Idõvel kezd durvulni az emelkedõ, visszaváltok, és beállok egy egyenletes tempóba. Valamint bekapcsolom a telefonomon a zenét. Engem ez valahogy mindig megnyugtat, eltereli a gondolataimat mászás közben, és olyan mintha sokkal gyorsabban haladna az idõ. Fölfelé a nyeregig le is hagyok 3-4 embert. Nyeregnél újabb pecsét és frissítés. Innen meg már csak lefelé. Polár újból kell, mert az izzadság és a menetszél miatt majdnem szétfagyok. Pilisszentkereszten még egy utolsó kitérõt teszek egy kút felé biztos, ami biztos alapon. Nemsokára már Pomáz házai között járok, majd Budakalász és feltûnnek a békásmegyeri panelok. 13:55-kor meg már át is veszem a teljesítõknek járó díjazást. Jön egy kis jutalom kaja a mekiben, amit minden sikeres teljesítõ kap. Zoli még a vonaton ül, mikor én már a fûben pihenek. Megvárom, hoz nekem még egy sört is, ami nagyon jól esett.

Összességében nagyon jó kis túra volt ez. Mtb-vel végigmenni rajta igazi kihívás. Volt, hogy Zoli meg is jegyezte, hogyan sistereg a kerekem (2,1) az aszfalton. Egyszer kipróbálnám, hogy milyen lehet egy országúti kerékpárral végigmenni. Köszönet a rendezõknek a túráért! Ha tehetem, jövõre is itt leszek.