túra éve: 2009
Barlangtól-barlangigTúra éve: 20092009.02.08 20:30:33
Nagyszerû túra volt, nagyszerû idõben!
A rendezõséget pedig az egekig emelem! Minden tökéletes volt, kivétel nélkül!
Köszönöm nekik ezt a túrát! :)
Nice job CSBT :):)

Téli MátraTúra éve: 20092009.02.01 18:25:27
Téli Mátra M

CSAK RÖVIDEN!!
OLVASD EL!!!

Pozitívum: a Mátra gyönyörû, ellenállhatatlan és megunhatatlan. Aki teheti menjen el!
----------

Negatívum:
Ugye a teljesítménytúrák nem versenyek. Namármost errõl nagyon sokan megfeledkeztek: az egysoros sövényen elõzgettek, rohantak, nem figyeltek a visszacsapódó ágakra...hogy is mondjam eléggé paraszt módon, szemkiverõsen...
A turista út csomószor keresztezte a patakot amin az átkelés eléggé nehézkesen ment és ugye nem jó a 0fok közeli vízben elmerülni térdig...Az oké h valakit nem zavar de a legtöbb embert igen akikre szerintem lehet legalább annyi tekintettel lenni h türelmesen kivárja, amíg átér a másik. Ezzel szemben amikor a nõvéremnek segítettem, h átjusson pont akkor gondolta egy paraszt h ugrik, amire a nõvérem majdnem a vízben kötött ki...persze még egy bocs se jött ki a száján vagy mi...és ez nem egy esetben fordult elõ!!!
Lefele menet meg a sárban rohantak a gyíkok leszarva h a másiknak az arcába fröcsögi a sarat...amúgy a sár nem gond, mert az benne van, csak szerintem eléggé pofátlan ha más sároz össze...
EGY SZÓ MINT SZÁZ A TELJESÍTMÉNYTÚRA NEM VERSENY mégha a szintidõ a sietést is vonja maga után.
AZ ilyen GYÖKÉR BUNKÓK menjenek és fussanak 3 kört a Hármashatárhegyen..nyugodjanak le és utána jöjjenek túrázni!!!!!!!!! MERT EZ MÉG MINDIG A TÚRÁRÓL SZÓL!!! legalábbis kellene....

(A hozzászólásokból kiindulva elnézést kérek azoktól, akikre ezek az állítások nem igazak és ezeket magukra vették. De szerintem egyértelmû, h nem általánosításról van szó. Nem rájuk irányult. Ha máshol nem itt hangot lehet adni a dolgoknak és még ha egy kicsit nyersen is van fogalmazva úgy látom célbaért.)

Ja és kedves Iaslow csak sajnálni tudlak...

túra éve: 2008
Éger-völgy 40/20/10Túra éve: 20082008.10.27 13:39:46
Csak 1 észrevétel:
a túrával semmi baj, a végén az h "melegétel" kissé túlzás volt: egy tescos virslinek nem mondható vmi...amivel szintén nem lenne baj...csak az h úgy lett odaba***va elénk nem is akármin....egy félbevágott papírpalacsintaalátéten :D:D:D egy 6napos kenyérdarabbal...végülis igaz...minden héten van csütörtök, nem jár le olyan hamar az a kenyér :P
Vicccccccccccc remélem a pirostúrán pótoljátok ezeket, legalábbis odafigyeltek ezekre a részletekre...indulok az 50esen nem akarok csalódni bennetek.

Őszi trapp (BTSSZ)Túra éve: 20082008.10.27 13:27:53
Egész jó, könnyû túra, kellemes kikapcsolódás. 1-2 észrevétel a túrával kapcsolatban:
mivel a turistaútvonalak jelzései sok helyen megkoptak érdemes lett volna 1-2 helyes szalaggal segíteni az útvonalat....sokszor csak az iránytû segített...meg a józan ész..
A másik meg az, hogy a célt olyan helyre kellett volna tenni, hogy onnan vmi a civilizációba vezetõ bkv busz a közelben legyen. Nem pedig 20 perc séta még...merthogy ugye kocsival se tudtunk menni úgy, hogy nem uaz a start és a cél...
Szóval ennyi, amúgy kedves emberek vártak minket a célban, szép az oklevél is...egy "szokásos" kézfogás jólesett volna...

túra éve: 2007
Börzsönyi vulkántúraTúra éve: 20072007.12.17 23:06:22
a Piros 35 után ez volt a következõ állomás a felkészülésben!
Annyira vártam már ezt a túrát, hogy a torokgyík sem riasztott vissza :P

Csípõs hideg fogadott minket a kocsiból kiszállva, start: 7.40.
A Nagy-Hideg-hegyig(6,6km) úgy leizzadtunk, hogy át kellett öltözni, rettenetesen belekezdtünk 9-re már fenn voltunk...

Csóványosig a terep ismert volt, a neheze csak utána következett; lefelé a jeges kavicson----> ez sokkal megeröltetõbb volt mint fölfelé haladni.

Itt jegyezném meg, hogy a fekete-völgyi és a magyar-völgyi tea-zsíroskenyér ill. tea-csoki életmentõnek bizonyult :)

A Magyar-völgynél rettenetes holtponton voltam. Túlzás nélkül mondhatom, hogy ez a Salgóvár-Magyar-völgy volt a legkritikusabb része a túrának. Sokkal jobban volt megterhelõ lefelé egyensúlyozni; választhattam, hogy a fagyott sáros talajt választom kövekkel, vagy a lefagyott éles kavicsos utat.

Nagy-Hideg-hegyig már csak az akarat vitt minket. Mondhatni igazi teljesítménytúra!
Gyorsan benyakaltunk egy forró teát...ekkor már ránksötétedett. Összeszedtük minden erõnket és nekivágtunk az utolsó szakasznak. A fejlámpából fogyott az elem, a csúszós, veszélyes talaj egyre nehezebbé vált. Már csak lefelé bámultunk; szótlanul, koncentrálva nehogy elessünk az éles, lefagyott kavicsokon. Végül elértük a sorompót...már csak 50 méter!
BEÉRTÜNK!!!
A vége 18.58! Szintidõ teljesítve :)
Amire büszkék vagyunk: nem adtuk fel! Pedig nem sok hiányzott, a lábaink sajogtak, éhesek voltunk,de nem bírtunk enni, elfáradtunk.
A végeredmény: derékfájás, 11 vízhólyag és a 2 kislábujj körme--> ¤
Mindezt megérte!!! Büszke vagyok, hogy teljesítettük a túrát!
EZ egy igazi teljesítménytúra! Csak az jöjjön, aki tisztában van ezzel! Tisztelet a Börzsönynek, a távnak, a szintnek, a hidegnek.
Méltó emléktúra!
Köszönöm.

Fantasapkás

CserhátTúra éve: 20072007.10.31 12:41:53
Cserhát 20B
OKtóber 28

Egy jó barátommal elhatároztuk, hogy ha törik, ha szakad eljutunk odáig, hogy egy 85km-es túrával is megbirkózzunk.
Ennek megfelelõen kezdük el a "felkészülést egy laza cserháti 20-assal...
A túra remek volt...jó felkészülés és haladunk tovább; szombaton már a Pilisben a 35-ösön állunk rajthoz.
Végezetül szeretném megköszönni a cserháti túra szervezõinek a segítséget, ugyanis, ha nem viszenek el bennünket a vasútállomásig kocsival(az utolsó busz kimaradt), akkor valószínûleg a fene tudja mikor keveredtünk volna haza....

Köszönjük, Találkozunk jövõre :)

( és 1 hét múlva a Pilisben :P )