Viharbükk

Túra éve: 2021
DJ_RushBoyTúra éve: 20212021.10.10 00:00:01
megnéz DJ_RushBoy összes beszámolója

Vasárnap: Viharbükk 24,5 km kényelmes 5-ös átlaggal.

Viszonylag hamar ágyba kerültem, de így sem sikerült ma pihenten ébrednem, tetézte a csúnya, esős, hideg idő. Úgy döntöttem akkor is Budaizok ma egyet, a Viharbükk leghosszabb, 24,5 km-es távján. Zolival találkozunk a Déliben, majd Normafánál a Csúcs Büfénél van a rajt. Már 8:30-kor ott vagyunk, de húzzuk az időt egy sörrel, hátha jobb lesz odakint. Végül 9:00-kor elindulunk. Szokásos budai-hegységi útvonal, egy frissítőponttal, ahol viszont van sok finomság. A célba érve, végül kiderül hogy a mi távunkra, mindössze 7 ember nevezett, abból kettő lenevezett a rövidebb távra, egynek meg erősen megkérdőjelezhető az útvonalkövetése sajnos, így valószínű mindössze 4-en csináltuk meg a túrát :)

Túra éve: 2016

Rajt: 10:40 NORMAFA, PÖSINGERMAJOR, CÉL: 16:00 NORMAFA

Rajtszám: 96

Csapat:

Találkozások: HEVÉR GÁBOR;                                                                                          "TESSÉK" gyerek;

------ Jó időjárás, kis sár, kirándulók gyerekekkel; ------

KÉP:

www.facebook.com/laszlo.forrai.16/media_set   ------ViHarBükK24,5------

V1.VHBK.2016.96.

regulatTúra éve: 20162016.10.27 06:31:53
megnéz regulat összes beszámolója

Úgy látszik, hogy az október huszonharmadikai hétvégére nekem ez a túra hagyománnyá vált.

Harmadszor vagyok itt. Az útvonalat lassan fejből tudom, így eltévedni... (jó azt tudok itiner nélkül is, de lényegében) itt már tényleg csak alig, és azt is inkább csak figyelmetlenségől.

Az itiner egyre felhasználó barátabb... és mégis: Ez a túra olyan, mint Bagaméri Elemér a Keménykalap és krumpliorr című Csukás műben, el van átkozva. A miértre, a válasz a blogban.

Túra éve: 2015
regulatTúra éve: 20152015.10.29 07:08:38
megnéz regulat összes beszámolója

Kezdeném azzal, hogy én összességében jól éreztem magam, ugyanakkor láttam, hogy ez így nem az igazi. Hogy ez látszódjon, arra bizony rásegített a jó idõ, és az ennek köszönhetõ tömeg... bõvebben a blogban

Forrai U96Túra éve: 20152015.10.23 23:52:33
megnéz Forrai U96 összes beszámolója

VIHARBÜKK 24,5 20151023.

5:29 - 7:04 Dunaújváros - Déli

Délibõl gyalog az Istenhegyi úton, Szent Orbán Tér, Diána u. Nigériai Nagykövetség, Széchenyihegy, Normafa = Viharbükk 2015 8:22 261-es számmal indulok. Jó formám van. 1-2 fõ egyezik a tempósságommal :P Forgács Brigi jön szembõl a Piros Sávon Budakeszi mellett, 1.EP Kód, rongyolok 2.EP Élõ, legdélibb részen Felsõszállás, majd keletnek a XI. kerület, PÖSINGERMAJOR. Gazdagrétet is látni ahol 1999 végén még a Szomszédokat is forgatták. Északnak Zoli ABC-nél 3.EP Kód, a Volt Túristaházhoz kanyarodunk vissza, ÉTTEREM! 4.EP Csillebérc, KFKI élõ. Halima jön szembõl! Intek! S+-en S--on Z+-en érek be mint õrült a Székelykapu alatt Normafa Rétesezõ mellé. CÉL. 13:36. Kitûzõt HAVAZOO 20-ON kapok, 56-os számmal ( ! ) rétesért beállok, forralt alkohol mellé. Leülök az oroszok mellé, látom az Országházat, meg a PILIST. Gyalog Széchenyihegy - Nigéria - Déli, kedvenc helyem, kínai, Dunaújvárosi IC. Képek: www.facebook.com/laszlo.forrai.16/media_set V1.1956.96. ©2015. Forrai U96.

jorgicsekTúra éve: 20152015.10.23 18:27:34
megnéz jorgicsek összes beszámolója

Sajnos nagyon keserû szájízzel távoztam errõl a túráról, több okból kifolyólag:

1. az 1. EP-hez navigáló itiner idén sem volt egyértelmû (tehát nem javították tavaly óta, ígéretük ellenére), de ez még nem is lett volna akkora baj,

2. de az, hogy nincs kitûzõ (úgy hogy, nem a zárás elõtt 1-2 perccel estünk be a célba),

3. és a melegétel a hideg rétest jelentette, az elfogadhatatlan.

Túra éve: 2014
SilverGTúra éve: 20142014.10.26 14:26:09
megnéz SilverG összes beszámolója

A 10,5 km-es túrán vettünjk részt, de ennél sokkal többet sikerült megtennünk...

A rajtnál már két túratárs jelezte, hogy a Csacsi-rétnél figyeljünk, mert nem egyértelmû a túrajelzés, õk el is tévedtek, és feladták a túrát. Az õ figyelmeztetésüknek köszönhetõen mi a Csacsi-rétnél megtaláltuk a helyes irányt, és követtük a sárga sáv jelzést. Ezután a leírás szerint a piros sáv-sárga sáv közös jelzésen kellett haladni, és onnan letérni a piros + ösvényre. A piros sáv-sárga sáv közös jelzést meg is találtuk, azon mentünk, és kerestük a piros + jelzést, amit nem találtunk meg. Jó lett volna, ha a leírásban jelzik, hogy melyik irányban kell keresni a piros +-t, mert így elég sokáig mentünk a P-S- jelzéseken, aminek az lett a vége, hogy a Szépjuhászné vasútállomáson kötöttünk ki. Ha szalagozás jelezte volna a helyes utat, akkor nem tévedtünk volna el.

Rengeteg idõt és energiát veszítettünk azzal, hogy visszataláljunk a helyes útra. A makkosmáriai ellenõrzõpontnál találkozunk másokkal, akik ugyanezen a túrán vettek részt, és mindenki arról számolt be, hogy eltévedt, és nagy kerülõk árán jutott el az ellenõrzõpontig.

Az 1. ellenõrzõponttól a másodikig már egyértelmû volt a leírás és a jelzések is. A pecsételéskor jeleztük az ott lévõ pecsételõnek, hogy a túra elején a leírás és a jelzések nem egyértelmûek, nagyon sokat kellett keresni õket. A továbbhaladással kapcsolatban információt kértünk, hogy a sárga + jelzésrõl hol kell letérni a piros sáv-sárga sáv közös jelzésre, mert a leírás szerint a KFKI kerítése után közvetlenül le kellett kanyarodni jobbra, de ott semmilyen jelzés nem volt. A pecsételõnek fogalma sem volt a helyes irányról, semmi segítséget nem tudott adni. Sok túratársat láttunk tanakodni a kerítés végénél, hogy merre menjenek, nekik sem volt egyértelmû.

A kiindulási ponthoz simán beértünk, viszont a célban pecsételõ személyeket sehol sem találtuk, körbe mentünk a síház körül, de semmilyen utalást nem találtunk a hollétükre vonatkozóan. Egyik túratársunk árulta el, hogy hova bújtak. Jó lett volna, ha egy kis papír jelzi, hogy bent vannak az épületben. Amikor a jól megérdemelt lángosunkat vártuk, akkor többen is megszólítottak keresve a célt.

Elég sok teljesítménytúrán vettünk már részt 2010 óta, és ilyen eset, hogy eltévedjünk, még sosem fordult elõ! Más túrákon a leírás tartalmazott egy kis térképet, ami segítette a tájékozódást, és a leírást is alátámasztotta, ahol pedig nem volt egyértelmû, ott szalagozást alkalmaztak. Jó lett volna itt is szalagozás a nem egyértelmû részeken, amibõl a túra során elég sok volt!

regulatTúra éve: 20142014.10.25 21:14:22
megnéz regulat összes beszámolója

Tulajdonképpen egy "kis adminisztrációs hiba" (az oké hogy jobbra a sárga, de kettõ van belõle!) miatt, egy roppant vidám hangulatú túra kerekedett, és talán ez volt most a fontosabb. Jövõre meg már az itiner is egyértelmû lesz. Ígéretet kaptunk rá!

A kalandozás része, az meg a blogban.