@Éves túraösszesítő

Kerek repkényTúra éve: 20062007.01.02 19:18:43
Túrák 2006.

Március 25. Bakony 50
Úton egy kedves ismerõssel. Elvileg tavasz, gyakorlatilag tél, vérfagyasztó idõ, de már virágzó mogyoró. Hatás nem marad el, szép a táj, de szenvedek, nem kapok levegõt. Gyõz az allergia, 18nál Herenden kiszállok. Évi elsõ (és utolsó) feladott túra.

Április 1. Thury
60 résztvevõ, családias a légkör. Szép lila virág, kellemes idõ. Apukámat lehagyom, de a célban megvárom :).

Április 22. Zalai ttúrázók emléknapja
Egyedül a Keszthelyi hegységben, sok-sok iskolás, szép idõ, csodás mészkõhegyek.

Május 13. Õrség 50
Elsõ 50es, eddigi leghosszabb túra (amit sikerült is teljesíteni). Szerrõl-szerre, lankás zöld fenyvesekkel tarkított dombok, meghitt hangulat, 2 óra folyadék nélkül a déli kánikulában. Találkozás Gudlukinggal, aki buzdít, lépjek be a TTTbe.

Május 27. Jutasi Õrmester
Elsõ közös túra Galadh Ereb-bel, megismerkedés Gethe úrral. Katonaruhás pontõrök, jelszavak, air force. Harc a gyors felhõkkel, vízszintes esõ. Amikor az esõkabát sem véd meg. Csatár hegy folyik lefele, de mi fel akarunk menni, végül sikerül. Túra után közös pizzázás.

Június 3. Hat torony túra
Elõtteottalvós túra. Kavar, séta. Végül meglesz a szállás. Esõ kiesi magát, másnapra jó nagy sarat hagy. Öten az úton. Villámgyors helyiek, vidám hangulat, zoknis lány. Rengeteg kaja, innivaló, kedvesség. Gyönyörû zselici dombok.

Június 10. Olajos körút 40
Szétázós túra hazai tájon. Csuszka le-fel, a sárban talpon, a fûben fenéken. Sok-sok esõhullám, a cél elõtt zuhog, de ahogy a mûvház lépcsõjére érünk, kisüt a Nap, s Jákob lajtorjája kísér az ajtóig.

Június 24. Balaton 30
Dög meleg, kánikula. Egyedül. De nem végig, mert nagyon rosszak a jelzések, s az eltévedett emberek összetartanak. :) Szép pecsétek, magas kilátók, szép a Balaton. De fürödni is jó lenne benne. A túra után a hõségben a jól megérdemelt hûvös sör.

Július 1. Csesztregélõ 20
Apukámmal. Borongós idõ, de nem esik. Nem lenne rossz, csak sok a mûút, de a rendezõk kedvesek, ismernek, már messzirõl integetnek.

Július 8-9. Corvin 80
Életem eddigi legelvetemültebb húzása. Elsõ pontõrködés a geo toronynál Gethével. Itt ismerkedtem meg sok-sok topikossal. Petami a ponton marad velünk a zárásig, majd tova. Nézsán közös fagyizás Sancimanóval, Sir Dan-nal és Tzh-val. Olvadó aszfalt, halálos meleg. Csak a kellemesen párolgó hidegvizes fejre rakott póló ad enyhülést. Szenvedés a köbön, kemény talaj, sok aszfalt. Este legalább hûvös van. Vácegresnél majdnemsírás, de nem hagynak ott az erdõben. A fûben fetrengve Egres-pataknál visszatér belém az élet, fáj mindenem, de mégis élvezem a túrát. A célegyenesben kíséret, a célban virsli és jégkrém. Nagyon jó érzés. Büszke vagyok magamra. Egyik legemlékezetesebb túrám.

Július 16. Kojsói 25
Túra Szlovákiában, amúgy levezetésképp, 4 nap Tátra, s több, mint 100 km után (elõtte meg még Corvin 80 :) ). Összesen 5 magyar nevezõ, 2en 50esen, mi 3an a 25ösön. Nagy hegyek, áfonyaligetek, zord szél, fagyhalál. Szép a környezet és tiszta a levegõ. A helyi fiatalok az emelkedõkön aláznak minket. A célban jelvény, s virsli.

Július 29. Budai tájakon 50
Eleinte 3an, majd a rosszullét közbeszól, ezért 1 órás kényszerpihenõ egy vendéglõben. A sült krumpli helyrerak. Hamarosan együtt a népes és vidám TTB csapattal. Ez az elsõ ilyen túrám és nagyon tetszik. Dög meleg van, minden kocsma érték. A néni nem fog gyorsaságával Guinnes rekordot dönteni, de a zivatar annál inkább. 5 perc se kell és egy száraz ruhadarab sincs rajtunk. Ének az esõben, szupercella, csúszkálás, legendás laffanás, szétázott pontõr, aki nem itt van. A célban is vidámság, finom zsíroskenyér, a díjazás elfogyott, majd postázzák.

Július 30. Vörös-kõ-kör
A szétázás másnapján. Elsõ lehetõségem, hogy félig-meddig rendezõi szemszögbõl nézhessek egy túrát. Tetszik. Sok gyerek, vidám résztvevõk, jó idõ. És a kilátás is páratlan.

Augusztus 5-6. Rockenbauer 70
Éjszakai 70es. Napnyugtát, Napkeltét is látjuk. Borongós volt az idõ, de csak permetet kaptunk. Bolyongás, eltévedés, sötét erdõ, néha félek. Feketéllik egy tó a sötétben. Kistolmácsnál fénykardpárbaj a tóparti ködben.

Augusztus 19. Vértesi barangolások 50
Egy forró pénteki nap. Szauna a vonaton, Pink-et éneklõ kopasz fuxos bácsi. Aztán érkezem Székesfehérvárra, buszt sikeresen lekéssük, ráadásul Gánton is kis híján eltévedünk:) A túra szép volt, remek volt. Jellegzetes vértesi táj, most voltam itt elõször. Aztán irány egy másik túra, pedig még fel sem ocsúdtunk, de halmozzuk az élvezeteket:)

Augusztus 19-20. Gyermekvasút éjszakai
Majdnem haláltúra, így a Vértes után. Eleje szenvedés, a vége futás, hogy ne csússzunk ki a szintidõbõl. Sötét, meleg éjszaka, a célban virsli, a gyerekvasúton alszok, majd vacogok, mikor megyünk vissza Hûvösvölgy felé.

Augusztus 26. Mályvád 55
Kisködmön, tornaterem. Õstölgyes, majd 30 kilométer zokniban. A célban kedves rendezõk, finom gulyás, jól megérdemelt alvás. Másnap strand! :)

Szeptember 9. Göcsej 40
Hõsök túrája junior. Rengeteg aszfalt, maratoni távon. Sok-sok eltévedés, az elején idegesít, a végén csak nevetünk rajta.

Szeptember 16. Meteor Maraton
Budai hegység. A dózer út mellett egy teherautó leporoz minket, 2 percre megõszülök, de megyünk tovább. Szép vidék, a célban szép jelvény.

Október 7. Bakonyi Barangolás 70
TTB bandatúra. Remek szervezés, kedves rendezõk. Szép idõ, sok résztvevõ, embert próbáló táv. Nagy hegyek, gyönyörû völgyek, mesés naplemente, kísérteties hold, a célban a vacsi közben sztorizgatás ismerõsökkel.

Október 21. Írottkõ 50
Péntek, tömött vonat. Kõszegen kígyózó túrázó-sorok. Tornatermes szállás. Írottkõ, Tábor hegy, Stájerházak, dalos ajkú túrázótársak:) Szép kis túra volt, bár hosszabb, mint elõ volt írva. (Sárváron filmbe illõ vonatelérés, köszönet a fuvarért)

Október 28. Deák 20
Kellemes kis séta, sok induló, hazai táj. Szeretem a Zalát (nem csak azért, mert itt lakom:)).

December 9. Bakonyi Mikulás 50 + pontõrködés
Tornateremben alvás, jó hangulat. Reggel korán keltünk Csicskenyével, hogy kiérjünk a pontra idõben. Miután a ponton elláttuk feladatunkat, szépen elindultunk Bakancsbogival és (budai)-H.G.-vel söpörni. Aztán csak mentünk és sepertünk. Aztán volt Mikulás pont, lett nagyon sötét, a Gizella-átjárón pedig volt nagyon izgis az átkelés. Nekem legalábbis nagyon tetszett.:) Sötétben valahogy sokkal izgalmasabb az Ördög-árok:). A célban örömmel ittunk a forró teát. Köszönet Mindenkinek, hogy ilyen remek volt ez a túra, ami egyben ez évi utolsó túrám is egyben.