Meteor

olsenTúra éve: 20172017.09.17 16:41:29

szia emberek,a Meteor…

Régóta nem voltam Meteor túrán,csak az erdei jelzések emlékeztetnek,hogy még van,működik.Ide is többen készülünk,de természetesen egyedül szállok le a metróról a MoszkvaKálmánon,az aluljáróban túratársam váraxik,a bélafélék világából,van kire várakoznia.Nekem nincs,irány a villamos,ahol a spenótos kabát a meneniust óvja a külvilág ártalmaitól,kakaós csiga csillapítja a reggeli gyomorsavtermelést,és Torinó táncos lábai is megjelennek,új botok,hozzá fehér haj,a nők bálványa lehet,régen nem futottam vele,csak csajozhat rendületlenül,most is tatabányai arcokra készül,akik hoznak magukkal..majd,egyelőre hármasban érkezünk,még cihelődik a szervezés is,kicsit segítek,de tényleg csak éppen..aztán írok,és sorbaállok,a sorban nagy nevek,a teljesség igénye nélkül néhány,Marika az ikonok közül,isten éltesse utólag is,az újpesti drukker a rácok betelepítése utáni korokból,a kisFarkas,aki abból élt,hogy másokra vigyázott,jelenleg utánpótlás nélkül,pedig van neki,több is..pénzt kérnek,aztán kialakul a szereposztás az asztalnál,mindenki jó helyre ixel,és itinerrel a kezemben eloldalgok.Gyula és Zoli,a tatabányai különítmény fut be,a molnárka sürget,elindulok,mert délután más ügyek vannak,ezért csak a mammutfenyőkig kullogok ezúttal.Az itiner fekete és fehér,térképet is tartalmaz,több,mint elegendőt,irány a NagyHárs,rajta a Károlyról elnevezett faépítménnyel.Sárga a jel színe és csík a formája,ki van dekorálva vele az erdő,figyelek a félhomályban és lépkedek,futó arcok kerülnek el,a spenótkabáttal tartok lépést,nem nehéz,az előző heti borzadály után ébredezik,csak téblábol,mint én a csúcsformámban,szóval együttest alakítottunk.Hamar megvan az első pont,őrzője a Jánosról jön át elmondása szerint,bemelegítésnek jó.Nem csípnek a szúnyogok,ereszkedünk a szépJuhásznéra,és átkelünk a budakeszi úton,gyér a forgalom,ezért a sárgát pirosra cseréljük,a forma marad a csík.Szerpentinen őgyelgünk,bár az átvágások a terepkerékpár jóvoltából egyre inkább uralják az útvonalat,de társam inkább a hosszabbra szavaz,viseltesnek mondja magát.Nem csoda,rengeteg nő rongálja életét,utánpótlás,feleség,anyós és háziállat vonatkozásában.A kilátó tövében hamvas-ártatlan arcú leányka,magányos és pontőr,negyven éve mellette maradtam volna hosszabb ideig,de mivel szüleje szervezi a túrát,odahagyjuk.Hoppá,újdonat lépcső a piroson,meg kapaszkodó..mozgólépcső és lift kell és tuti lesz.Működik a kút a játszón,iszik a társam és sétálunk..élet van,előre és hátra rohangászók vannak,mi pedig gondolatokat cserélünk szavak segítségével.A hölgyek is gyakorta ezt teszik,és a mobilok jóvoltából már közeliség sem kell hozzá,csak a hangok.A Dani húz el,még visszanéz és kondenzcsík az egész ember,mindkét keresztnevével eltűnik.Arcok a ponton,fiú és lány,már ez a budaőrsi terep,váltunk is a jelben,reptér és bakancskaland az úton keresztben,de nekünk is van A4.Állami alkalmazott kerül el,tizenhatkilós zsákját női túratárs cepeli,hiába,a gavalléria más formában van meg a huszonegyedikben.Kérdésemre a hölgy remek kondícióját hozza föl,eszerint a férfiúi nem is lehet cseles,így köti magához a gyorslábút,lesúlyozza..a súly igazítja a tempót a mienkhez,gyakorta találkozunk,ami annyit jelent,hogy látjuk őket..Sorrento,pontőr esőkabáttal és esernyővel,aztán le a hegyoldalban,a Mária szikláig,cseperésző esőben.Innen már csak be kell ténferegni a fenyőkig,amelyek mamut típusúak,sok az aszfalt és járnak autók is,ezt a szakaszt ki lehet váltani,tegyük meg egyszer.Nyomkövetők vagyunk,ezért a rettegéssel az arcunkon elhúzunk a piac mellett,Marika előtt sor vár a lángosra,mi is majd..de előbb a cél,ami megvan,tűzzománc helyett kitűzőt kapok,ennyit érdemeltem,még egy rossz fotót is sikerül készíttetni rólunk,büszke teljesítőkről,az idő remekre vált,irány a buszforduló..betoljuk a lángost,Torinónak segítünk kutazni és persze támogatjuk eszmeileg,veszünk egy kiegészítőt a jegyautomatából,és megyek,intézkedek,teszek-veszek,dolog van..

Bizonyosan örexem,de a dunakesziektő több tellett régebben..figyelmezzetek és ellenőrizzétek őket,mert a túra jó,remekül érezheted magad..itt a helyed,akár többször is..