Tátika-Rezi

ThommybojTúra éve: 20162016.09.03 15:01:59

Tátika-Rezi Egy várút

Gyors nevezés után elindultunk. Itinert és térképet kaptunk. A térképről első ránézésre le is mondtunk, mivel teljesen használhatatlan, pedig volt olyan hely, ahol jól jött volna. Szerencsére majdnem végig  volt szalagozva az út és mivel már semmiben nem  bízok, nálam van a telefononom OsmAnd térképprogram.

Az első EP gyorsan jött. Gyors pecsételés. Ellátás nem volt. Igaz írták, hogy vízvételi lehetőségek korlátozottak, de ide símán fel lehetett volna hozni autóval egy két kannyányi ívóvizet. Szerencsére felkészültünk.

A második EP Tátika várában volt, amihez elég sokat kellett menni. Egy müzliszelet  volt az ellátmány. A kilátást megnéztük és indultunk tovább immár a célba. Azért belegondoltunk, hogy mivel a várból leérve rátértünk egy egész jó murvás útra, akár ide is lehetett volna behozni ívóvízet.

A murvás útról letérés nem ment símán, mert több oda-vissza mászkáló ember is bekavart a képbe. Én nem a későbbi beágazon tértem rá a kék keresztre, hanem a maradék jelzéseket  követve az első lehetőségnél, bár a leírás egy későbbit javasolt. Viszont a hosszabb távokra mutató táblák nem voltak összhangban az itinerrel.

A célig elég nagy susnyáson kellett átverekedni magunkat. Csak annyi segítség volt, hogy valószínűeg túra előtt autóval végigmentek kitenni a szalagozást.

Végül visszaértünk Zalaszántóra, aminek már nagyon örültem, mert már nagyon éhes voltam, mert túra előtt nem szoktam reggelizni, mert általában mindig van valami ennivaló a túrákon és amúgy sem szeretek teli hassal neki indulni. Sajnos másokkal együtt jöttünk rá, amit elsőre el se hittünk, hogy nincs semmi ellátás a célban. Pedig azért egy pár zsíroskenyér nem vágna földhöz senkit.

Nem baj úgyse voltam ilyen túrán, ahol nem kaptunk a célban semmit. Ennek is el kellett jönnie egyszer.