Sukoró (Pákozd) IVV túra

zomiTúra éve: 20072007.04.07 17:35:00
8: 32-kor indultunk el a Pákozd központjába lévõ Piedone kocsmájából. Végigmentünk egy utcán, majd egy kis kanyargás után értük el a piros jelzést. Ezen egy gyönyörû völgyön keresztül értünk az elsõ ellenõrzõ ponthoz a Barlang-kúthoz. Itt megkaptuk az elsõ pecsétet, majd továbbmentünk a piros jelzésen.
Felértünk egy hegyre, majd leértünk a Nadapi rétre, ahol a második ep. volt. Itt sokan pihentek, és gyönyörködtek a kilátásban.Folytattuk utunkat Sukoróra, ahol megnéztük a Református templomot melyben Batthyány Lajos, és a haditanács eldöntötte, hogy szembeszáll a többszörös túlerõvel. Jelölve van, hogy hol ült 1848-ban a miniszter.
A piros háromszögön tértünk vissza a Bödön-kúthoz, ahol a 4. ep. volt. Ezután egy nehéz szakasz következett, amikor felmásztunk az Ingókövekhez, ahol kaptunk két piros tojást.
Lesétáltunk Pákozdra, megkaptuk a díjazást, ehettünk lekváros kenyeret, ihattunk teát, és kaptunk két csokitojást. Jó szervezés. Mindenkinek ajánlom ezt a szép túrát. Köszönjük a szervezõknek