Gémes 30/20

ghostartTúra éve: 20152015.09.15 10:27:43
Szeretjük a Börzsönyt, így szívesen járunk túrázni arrafelé, így adta magát, hogy elmegyünk a Gémes 30 TT-re.

9:24 kor startoltunk (8-10 ig lehetett) Diósjenõrõl, szép a falu, jó a levegõ, köszönnek az emberek, jó a hangulat.

Haladunk elég szép tempóban, a térkép amit kaptunk egyértelmû, nagy segítség, viszont a szint diagrammot hiányoltam,

30,8 km 1024 m szinttel,mert így nem tudtuk hogyan tartalékoljunk erõvel, a leírás jó volt az itinerben, továbbá nem pecsételtek, hanem szép matricákat kaptunk a pontõröktõl.

Az elsõ ellenõrzõpont kb. 4 km volt a starttól, amire kis emelkedõ után értünk, így jól esett a víz és a csoki, töltöttünk és mentünk tovább.

Sokfelé fel voltak újítva a jelek, bozót csalán nem volt sehol, jól lehetett haladni, viszont a felújított szakaszok között voltak régebbi jelek is és olyan keresztezõdés, ahol nem volt jelzés csak 30-40 m-el beljebbrõl lehetett látni a jelet, ennek ellenére 1 centimétert sem mentünk rossz irányba.

Ami pozítívum még a gyönyörû útvonal, szép kilátás. majdcsak végig erdõben kellett menni, kis gombát szedtünk is.

A pontõrökkel jól el lehetett beszélgetni. kaptunk még vizet és csokit 2x.

A túra egyik fõ megállapítása, hogy a lefelé vezetõ út rosszabb, mint amikor felfelé kell menni.

16:50 körül értünk be a célba, de nem siettünk és töbször megálltunk összeszedni a gombát.

Összeségében szép útvonal, szép túra, viszont amit nagyon sajnálok, a zsíroskenyér mellé nem volt hagyma :(

még nem is voltam olyan túrán, ahol ne lett volna.

Kérem a szervezõket, hogy a jövõben gondoljanak erre, mert nem csak a magunk nevében írom.

Összeségében köszönjük szépen a túrát a szervezõknek! Jól éreztük magunkat!