Művészetek Völgye

zomiTúra éve: 20072007.03.16 16:52:45
Mûvészetek völgye kis kör

Gyõrbõl indultunk autóval és 1.5 óra múlva oda is értünk Monosorapátiba.Akkor már rengeteg autó állt a falu központjában. 8: 35-kor indultunk hosszú tömött sorokban ami Táliándörögdig nem bomlott föl. Itt a Katica büfében negyed órát vártunk a pecsétre, de mikor végre sorra kerültünk ropit is kaptunk. Innen egy hosszú és kissé unalmas sík szakasz következett. Itt vált el utunk a 33-as távtól. Vigántpetendre érve zsírokenyérrel vártak minket a szervezõk. Innen egyre meredekebbé váló úton értünk föl a Király-kõre. Itt gyönyörû kilátás, és csoki fogadott minket. Kapolcson volt az egyetlen hely ahol nem voltunk biztosak, hogy merre kell mennünk. Szerencsére egy helybéli lakos megmutatta a helyes utat. Még egy emelkedõ, majd egy szõlõ hegyen keresztül vezetõ út, melyrõl gyönyörû kilátás nyílt Hegyesd felé, és beérkeztünk a faluba. Megkaptuk a kitûzõket, az emléklapokat majd a terített asztalról levettünk egy-egy nutellás kenyeret. A szallagozás végig kiváló, de legtöbbször csak az elõttünk lévõt követtük. Összegzés: Tökéletes ellátás, szép táj.