Törökvári Napok

ThommybojTúra éve: 20142014.06.08 13:15:09

Törökvár 25

A túráról még tavasszal hallottam, amikor a szervezõk a városunkban jártak túrázni. A májusi rossz idõjárás miatt elmaradt túrák miatt jó volt ismét túrázni egyet. Ráadásul kitünõ alkalom volt a visszazökkenéshez. Az idõjárás tökéletes volt, igaz kissé felhõs, néha egy két csepp esõ, de nem is bántam. Egy remek társasághoz csapodtam a túrán, így a hangulat végig megvolt. A hangulatot tovább nõvelte a szerevõk hihetetlen vendégszeretette és mindaz a jó amit a második ellenõrzõponton a Rott pincében kaptunk. Több féle bor, több féle pálinka és zsírso lekváros és mézes kenyér. Utólag is köszönjük. Ezután az utunk egy pincesorok között haladt. Ami meglepett minket, hogy több pincébe is beinvitáltak minket, vagy egy kis pálinkára vagy egy kis borra vagy fröccsre. Nagyon meglepett minket és nagyon jól esett a helyiek vendégszeretette. Az utunk több forrást is érintett és a szervezõk amennyire tudták lekaszálták az útvonalat. A túra közepe táján volt az egyetlen nagyobb szintemelkedés. 270 lépcsõn másztunk fel a török vár maradványaihoz. Innen szinte végig lefele vezetett utunk vissza Máriakéméndre. A célban már vártak minket gulyáslevessel. Természetesen Rott úr ide is elhozta borait és pálinkáit.

Köszönöm a túrát a többiek nevében is. Nagyon jó emlékkelel távoztunk Máriakéméndrõl. Jövõre is megyünk.