Lábatlan

Siki89Túra éve: 20122012.08.29 12:03:45

Szelim 15/17/20...

..ugyanis sikerült eltévednünk, ezért is irtam a 20km-t. ahol jobbra kellett volna menni, ott elnéztük és balra mentünk. kicsit másztunk is fel, majd jött szembe velünk egy nagyobb társaság, akik szintén eltévedtek, és mondták hogy arra már nincs semmi. mikor visszamentünk tobben jöttek megint arra. majd a túra további részén találkoztam másokkal is, akik szintén eltévedtek. nem értem miért nem lehetett egy papirra egy nyilat rajzolni. kezdõ túrázók akár több helyen is eltévedhettek, mert sok ,,nagyobb kanyar,, volt ahol nem teljesen egyértelmü volt a jelzés.

végülis vértestolnáig kimérgelõdtem magam, onnan már nem igazán volt erõm mérgelõdni, mert szinte a teljes emelkedõ ezután jött.

itt jut eszembe, a neten 400-as emelkedõ volt kiirva, az itineren már 500-as volt.

Vértestolnátol már eléggé emelkedett, majd aki megküzdött vele jött  egy viszonylag nyugis rész, ahol még két õzzel is sikerült találkozni. majd az utolso megmérettetés, fel a kilátóhoz. hát mit ne mondjak, még jo hogy voltak fák amibe kapaszkodni lehet, mert nagyon meredek volt, és a nagy szél végett még izgalmasabb lett, mikor minden homokot az arcunkba fújt. de nagyonehezen feljutottunk, onnan pedig gyors vágta a jol ismert uton a turulhoz (mert már nem volt vizünk és elég szomjasak voltunk). megkaptuk a mini oklevelet és a nagyon ötletes kitûzõk, és jöttünk is le a turul lépcsõin, bár kicsit fáradt lábbal talán nenehezebben ment lefelé, mint reggel felfelé.