Vasas Maraton

yoyoTúra éve: 20062006.10.06 17:28:23
Vasas 25
Hát ez egy nagyon jó kis túra volt ,csak ajánlani tudom mindenkinek !

Annyira jó ,hogy a végefelé már gyalogolni kezdtünk,hogy tovább tartson az út idõben ,meg beleraktunk még egy két eltévedést is ,igy mégtovább lehettünk az erdõben .
Nemis tudom mit emeljek ki ,mert minden része csoda volt ,a kõhegyen meseszép kilátásban gyönyörködtünk, Aztán ...a Lajos forrástól ,kis kanyargós ösvényen mentünk lefelé,itt értek utól a fiúk ,Toronybácsi,Ló szerafin, Atom ,és lupus . Szerencsére nemsiettek igy a következõ ep-ig együtt mentünk . Ez volt az erdõ szépsége után ,a második legjobb dolog:)
Aztán... Egy meseszép ligetes ,erdõbe értünk ,Judittal csak sohajtoztunk ,mellettünk források ,kis hidak stb gyönyörû volt.
Aztán jött a 3,csoda a vörösfenyõ erdõ ,itt már annyira odáig voltam ,hogy a mohát kezdtem simogatni a földön.

Kiértünk egy rétre itt tele volt a fû krókuszokkal ,a kedves pontõr fiútól ,kaptunk vajkaramellát.imádom,csak sajnos nagyon hizlal :(
Aztán végig tudnám még dicsérni ,mert minden része nagyon szép volt . rengeteg forrás van a túrában ,szakadékok ,rétek ,bükkösök fenyvesek ,szóval szép na .
Talán most szégyelem is ,hogy ennyit dicsértem a fõdemet ,vagy talán ez ujdonság volt azért ,de mégis sokkal szebbnek láttam.

Dobogókõn a Matyi büfénél aztán bevártuk a fiúkat ,addig ettünk ittunk ,és elhatároztuk Judittal ,hogy jövõre is jövünk ,ha nemütközik semmivel .
Aki teheti menjen ,mert nagyon szép túra !