Meteor

suvidaniTúra éve: 20062006.09.18 09:04:36
8:15kor rajtoltunk a barátnõmmel, aki a 21a résztávon indult,míg jómagam az 50esen, Az idõ kissé borongós, de aggodalomra semmi ok, nem mondtak esõt! Az elsõ 10km szinte elrepült, szokatlanul jó iramban haladtunk a budaörsi kopáros részig, ahol a murvabányába közlekedõ kamionok miatt az utat szegélyezõ fákat vastagon belepte a fehéres por. Igazán szürreális látványt nyújtott! Sajnos a kellemetlen terep miatt, a Meteor szurdok bejáratáig, csak lassan tudtunk haladni, és mivel Budakeszin még egy kis boltozásra is meg kellett állni, a beérkezés éppen szintidõben sikeredett (persze ezt ezen a túrán senki sem nézte).

A mamutfenyõk árnyékában még ücsörögtünk egy kicsit, és fél kettõkor tovább indultam a maradék 30km-re. Reggel indulás elõtt felhívott Kocka barátom, hogy most indul (de közben lemerült a mobil akkuja), így tudtam, hogy kb fél órával elõttünk rajtolt, és kb 4,5-5km/h-s átlaggal szokott haladni; kiszámoltam, hogy mennyivel lehet elõttem,
és gondoltam, ha kicsit belehúzok, utól is érhetem. A nagykovácsiig tartó részen az egyenes szakaszokba gyakran belefutottam, hogy legyen esélyem utolérni. Szerencsére a friss jelzéseknek köszönhetõen, egyszer sem(!!!!!) tévedtem el!

Sajnos a fekete hegyeken idén nem volt olyan hatalmas a som termés, mint tavaly, deazért a látvány mindenért kárpótolt. Aztán 3:50re el is értem a zsíros hegyi túristaház romját, majd indultam tovább. Ezen a részen szinte senkivel nem találkoztam. A túra hátralévõ szakaszának egyetlen említésre méló momentuma a Mária templom, ahol éppen esküvõt tartottak (épp odaérkezésemkor jött ki a templomból az ifjú pár... viccesem mutattam köztük a leharcolt túragöncömben), és épp akkor
kezdõdött valami kampánycucc: hangoltak a zenészek, pakolták ki a választók lefizetésére szolgáló ropikat, édességeket... gondoltam, kérek tõlük valami kis rágcsit az út hátralévõ részére, de inkább tovább haladtam.

Fél 6kor értem be, gratuláció, jelvény ilyesmi...