Normafa

hajnalka75Túra éve: 20112011.03.06 17:31:36

Normafa 20

Reggel 5órakor indultam ,hogy meg legyen az ujabb pecsépem a kupafüzetbe!Immár a 6-dik pecsét.7.37perc és már rajtoltam is.Meg kaptam az itinert a ropikámmat és start.Tervek szerint 3órán belüli cél volt kitüzve igy aztán bele kellett húznom.Elsõ ellenõrzési pont a csacsi rét 4,4km 30perc alatt oda is értem meg kaptam a pecsétkémet a fini csokimat és mentem is tovább, úgy gondoltam ez eddig jó pedig a talaj igen csúszos.Nagyon sok ismerõs arc a zöld 45-rõl köszönés és szaladok tovább.Nézem az itinert következõ ellenõrzésipont Piktortégla -üreg 7,9jól haladok sok túratársat elõzök meg .Oda is érek a következõ ellenõrzéshez.Innen egy ösvényen kell haladni egy elág következik gondolkodoban esek merre de aztán rájövök hogy még mindig csak a S félkör .A Mária képnél halatam el aztán újból bele huztam és a szalag becsatlakozásáig futottam. De mire ki értem az utcába elgondolkoztam biztos jó helyen vagyok, de megerõsitést kaptam jól helyen járok .2perc múlva meg is láttam a szalagot.aztán az aszfalton halatam fel a emelkedõn hüüüü ezt nem nagyon szeretem na de erre a cél mindent bele.Jaj és fel érek és megláttam az ismerõs útat hát múlt héten is itt jártam zöld45 innen ismerõs mindjár a Kápolnánál leszek úgy is volt .És kit látnak szemeim Bélabácsi és túratársa köszönés és már indultam is.Hamarosan el értem a Tv adót ahhol aztán terülj terülj asztalkám várta a kedves túrázokat .Ittam egy pohár teát és mentem tovább ez a terep nagyon ismerõs mivel itt már többször mentem igy mindent bele és már a Normafánál voltam itt aztán nem láttam az ellenõrzési pontot még két túratársammal együtt igy mentünk egy kört a sínház körül na mindegy, de meg lett a pecsét és tovább halattam innen már nem egyedül Gábor társaságában a célig következõ ellenõrzésig egy kicsit sijetõsre vettük de azért egy kicsit cseveréztünk kis.Gábor szegény lesérült valamikor Januárba ezért most óvatosabban közlekedett.De azért szépen halatunk  a János hegyi kilátóig.Meg lett az utolsó pecsét innentõl sietõsre vettük a célig futás.Be értünk 10.48perckor nagyon jó 3óra 11perc szép volt .Gratuláltam Gábornak ,átt vettem a jutalmam és indultam hazafelé.Nagyon jó ki túra volt.Nagyon jó szervezéssel.Köszönök mindent ,15én találkozuk!!!