Hegedűs Róbert emléktúra (Online túra)

biborTúra éve: 20092009.11.14 17:18:15
Hegedûs Róbert emléktúra

7 óra elõtt pár perccel érek a rajt- célnak helyet adó Gyermekvasúthoz. Sokan összegyûltünk, mire a nevezést lerendezem már 7 óra, indulhatok is. A síneknél baktatás után hamar be az erdõbe, a múlt hét vasárnapi Monotonról jól ismert útvonalon folytatom tovább. Kicsit kocorászok az emelkedõig, majd az elsõ pontnál pecsét s go:) A P-on lefelé rájövök, hogy ugyanerre jött a Budai Kilátók is, így szintén rémlik az út. Akkor rengetegen voltak, most magam kanyargok a mûútig. A Fekete- fej elõtt elõz egy futó, majd mások is utolérnek. Felfelé az egyik srác elhagyja az egyik kitûzõjét de nem hallja hogy szólok neki, így utána kell spuriznom, nem baj legalább gyorsabban felérek:) Zsebrevágom a csokit és lefelé kanyargok. Talán a kilátós túra emlékének köszönhetõen kimegyek az útra, onnan pici vissza a P+-ra. Kiérek a Nagykovácsi útra, innentõl szalagozás van. A "kilátópontnál" picit bambulászok, köd van nem sokat látni. A kerítés mellett kicsit szûk az ösvény, néha arcomba vág egy két apró gally. A Remete- szurdokban találom magam, itt nyári PPU sétám során jártam.A Remete- hegyre felfelé azon gondolkodok, hogy a fenébe jöttem itt fel melegben tízkilós cuccal könnyedebben..köd miatt szép kilátás nélkül maradva tovább a kéken. A K+on Ildikóval találkozok, vele tartok az Alsó- Jegenye völgyig.Innentõl sétálgatva folytatom a patak mellett kanyargó S-n. A fahidakat tudom díjazni, mégiscsak kényelmesebb így mint átugrálni a patakon.. Bár annak is megvan a szépsége:D A Kálvária- hegyre van Shsz. jelzés és szalag is, szuper. De ettõl még nem egyenesedett ki a domb:) Ketten elõznek közben, végül megkapom a pecsétet és a csokit amit eszegetve indulok tovább. Aztán a mûútnál gyanús lesz, itt az elõttem menõ Zolival konzultálok, majd hátra arc, ismét fel a Kálváriához. Nem sok, de azért nem csalódtam magamban, hogy felfelé kell visszamenni a szalagozást keresni. Gyorsan meg is van: az egyik stációnál nem vettem- vettük észre a szalagot. Immáron a helyes úton járok, a szalagozás jó, majd a kéken tovább. A Virágos nyeregnél hatalmas köd van, itt emlékezetbõl vmi egyenesen át a réten dereng. Jön egy kis emelkedõ, ekkor Zoliból a lobogó rasztahajat látom már csak, nem gyengén megy felfelé:) Jómagam lassabban kivitelezem ezt, egy másik Zoli is lehagy. A Hármashatár- hegyi e.p.-n a tea eszméletlen jól esik a torkomnak, szépen melegítem vele azt, közben Sz. Józsi mondja h csak akkor kapok kitûzõt ha duplázok:D Jó is lenne, de a rajtidõ miatt ezt nem lehet kivitelezni sajnos. Vidámabban megyek tovább amikor Endreéket látom érkezni a ponthoz. Azt gondolom gyorsan utolérnek mint kiderül kicsit tévedek. A Kks. -tól Zolival folytatom, köszönet neki a navigálásért és társaságért!:) Az Árpád - kilátó utáni lejtõst kihasználva ellépek. A Zön nemsokára utolérnek a futós ismerõsök, igyekszek nem feltartani õket, bocs Endre:) Innentõl közösen folytatjuk.Elmarad az erdõ és bejön az aszfaltozás- utcázás. Most nem vagyok térdig sáros, így nem néznek rám furán, pedig már kezdtem megszokni az elmúlt hetekben:D A Z+on felfelé véve az irányt csakhamar az útleírás végén találom magam. Vagyis mindjárt beérünk:) A Kül.ker Sportpark impozáns épülete után néhány pillanat és feltûnik a gyermekvasút lépcsõje. A váróterembe lépve idõt nézek:11:17 vagyis 4:17 a vége, számolás az olyan 6,3 as átlag. Háát.. aszalt szilva és müzli finomság:) Az oklevél is szép, bár jobb lenne ha nem emléktúra lenne olvasva a rövid életrajzot. . Ismét egy jól szervezett túrán vehettem részt, köszönet a szervezõknek, ma is kitettek magukért:)