Szeptember végén (kerékpáros)

laceeTúra éve: 20092009.10.14 12:17:37
Szeptember végén 35 km

Nagy örömmel indultunk neki az útnak. Mivel idén már voltunk a Pest határán 60-on, gondoltuk, miért ne mennénk erre is.
Autóval indultunk itthonról. Felszereltem a bringaszállítót, felraktuk rá a két bicajt, és 8.40-kor elindultunk.

A szervezõk kedvesen fogadtak minket. Mindhárman neveztünk (kisfiunkkal), de a kicsinek nem kellett fizetni, mindamellett õ is fogyaszthatott. Ezt köszönjük szépen!!

9.20-as rajtidõvel nekivágtunk.
Mindjárt az elején egy hosszú emelkedõ jött egészen a Zrínyi utcáig. Ott befordultunk abba az irányba, amerrõl érkeztünk. Miközben egy hosszú lejtõn ereszkedtünk, láttuk a szembõl jövõket, akik rendíthetetlenül nyomták felfelé a rajthoz. Hamarosan elértünk a keresztezõdéshez, ahol rátértünk a Péceli útra. Nagytarcsa felé a vasúti átjárón áthaladva rátértünk a Naplás útra, mely végig vitt bennünket az 1.ep.-ig, vagyis a Naplás-tóig. Útközben megelõztünk egy tucat fiatalt, akik 3 felnõtt kíséretében szintén gyûrték a kilométereket. A tó és környéke nagyon szép hely, ez jó választás volt ep.-nek. Mikor beértünk, készültek rólunk fotók (remélem, láthatjuk õket) kicsit beszélgettünk, és a pecsét beszerzése után tovatekertünk.

Innen kezdett izgalmas lenni a dolog. A Naplás út végén elkanyarodva jobbra, Nagytarcsa felé folytattuk az utat. Felfelé haladva a gyerek kérésére kicsit megálltunk megnézni a munkagépeket. A Nagytarcsai úton haladva két körforgalmat elhagyva, elértük Nagytarcsát. Mire felértünk a templom melletti emelkedõn, néhány embernek akkor jutott eszébe átmenni elõttünk, mikor épp kezdett visszaesni a lendületünk. Végül feljutottunk. Aztán következett a nagyobb emelkedõ. Mikor megpillantottuk a papírt, melyen az állt, 2.ep. 100m-re, megörültünk. Gyermekünk kicsit elzsibbadt és megszomjazott. Leszerelkeztünk, beszereztük a pecséteket, ettünk finom nápolyit, ittunk málnaszörpöt. Elköszöntünk és nekiindultunk a hosszú és elég meredek lejtõnek. Itt nagyon óvatosan ereszkedtünk, mert az út vége egy T elágazásba torkollott, ahol elvált a két táv. Elfordultunk jobbra, Pécel felé. Beérve Pécelre elég forgalmas úton haladtunk végig. Kiérve onnan, két körforgalmon áthaladva, Budapest felé vettük az irányt. Elérve a parkot, elõször jobbra, majd balra kanyarodtunk a lámpáig. A zebra után, feltekertünk ismét a Zrínyi utcán. A Rákoskerti sugárúton (mely a gyerek szerint is olyan, mint egy erdõ, nagyon szép) legurultunk a célig.

Ismét leszerelkeztünk és megkaptuk a megérdemelt okleveleket, kitûzõket. Néhány kedves szóval gratuláltak mindhármunknak. Egy kis pihenés, evés, ivás után, felraktuk a bringákat a kocsira, és hazamentünk.

Ha lehet, jövõre gyerek nélkül megpróbáljuk. Köszönjük a szervezõknek ezt a remek túrát!