Czárán nyomában (Királyerdő)

viktor_1995Túra éve: 20092009.05.22 21:12:28
Mi a 20km-n voltunk.Eleje könnyebb volt, de mikor jöttek a hatalmas hegyek nagyon nehéz volt nekem is meg a cimborámnak is.Én most voltam elõször ilyen hegyek között, de elképesztõ vagyis meseszép volt .Az elém táruló táj látványával nehezen lehetett betelni , annyit fényképeztünk hogy a memória kártya is tele lett.A Körõs is, milyen szép volt és minden hol csak a kanyarok és szorosok látványában gyönyörködtem.Még az a vízesés nekem az nagyon elnyerte a tetszésemet.Az ellenõrzõ pontok is jól meg voltak szervezve, attól sem kellet félni hogy ,megéhezünk vagy megszomjazunk,még csokis kekszet is kaptunk, és ásványvízbõl is bõségesen..és az útvonal teljesen be volt szalagozva nagyon jó volt, nem lehetett eltévedni, csak ha nem figyeltünk.Mindig oda volt téve a szalag ahova kell.Bár mi egyszer-kétszer elnézelõdtünk, de nem olyan nagyon csak másfele indultunk el némely keretezõdésnél.Meg ,sok-sok barlang bejárata is lenyûgözött, a gigantikus méreteivel, nagyon szép volt, ahogy kimosták a patakok, valami csodálatos volt mindegyik.Nekem nagyon tetszett az egész túra, a táj, az erdõségek érintetlensége, a hegyszirtek látványa, nagyon nagy élmény volt!!. Az igazoló füzet is nagyon profin lett elkészítve, egyedül a bélyegzést hiányoltam.Remélem jövõre is lehetõségem lesz erre a Királyerdei túrára eljutnom.