FogasGyermekvasút (Zöldgömb)

JuharTúra éve: 20092009.04.21 14:28:08
Nem nagyon szoktam postolni a túrabeszámolóimat, inkább csak másokét olvasom, de most olyan érzésem van, mintha nem is ugyanazon a túrán vettünk volna részt az itt hozzászólókkal.
Szerintem szuper volt a túra és szervezés sem hagyott semmi kívánnivalót. (20 km-en indultunk.) Szuper idõ, egyszerû, könnyû kis túra a városhoz közel - ideális hétvégi kikapcsolódás.
Lehet, hogy én vagyok igénytelen, de a leírás jó volt, csodálkoztam is, mert tudom, hogy Zöldgömb-nél nem jellemzõ hogy ilyen részletes túraleírást adjanak. Most újra megnéztem és átlag fél km-enként ír le egy tereptárgyat vagy tájékozódási pontot. Ha hozzávesszük, hogy a túra a Buda hegyekben zajlott, akkor nem tudom hogyan lehetett eltévedni?! Szóval én ilyen problémát egyaltalán nem érzékeltem.
Volt egy frissítõpont is keksszel, már nem emlékszem melyik, talán Szépjuhászné, és csap is volt útközben, így az innivaló sem hiányzott.
A túra végén volt tombola, amin a rendezvény összes résztvevõje közül húztak nyerteseket. Erre külön felhívták a figyelmemet a célban, úgyhogy vissza is jöttünk a délutáni tombola kezdetére (addig a közelben kószáltunk-piknikeztünk), mert a színpadon kiállított nyeremények közül nagyon fájt a fogam 2 mp alatt felállítható sátorra. Egy csomó nyeremény volt, hátizsákok, hálózsákok, sátrak, és szinte csak a futók maradtak ott, túrázó alig, amin kicsit csodálkoztam, de persze örültem is mert így több volt az esélyem. Ennek ellenére csak egy sapit nyertem, de azért nem bántam meg, hogy maradtam. Az ott maradók döntõ többsége nyereménnyel ment haza.
Köszön a szervezõknek ezt a szép napot!