Művészetek Völgye

caty85Túra éve: 20092009.03.13 15:58:02
Mi Puláról indultunk neki a túrának.Komáromból jöttünk nevezni Nórával,Gáborral és Gizi nénivel.Elõtte interneten utánnanéztünk az idõjárásnak, és mivel õrült szelet mondott így úgy döntöttünk,hogy elég lesz a 10 km-es táv nekünk.Nagy nehezen beértünk Pulára ahol meg is lepõdtünk,hogy senki de senki nem indult utnak,még féltünk is,hogy elmaradt a túra.De aztán megtaláltuk a helyet ahol nevezni kellett és elindultunk.

Persze szakadt az esõ,úgyhogy be kellett öltöznünk esõkabát,kamásli miegyéb.Ahogy beértünk az erdõbe olyan gyönyörû hóvirágokat láttunk,mint ha szõnyeg lett volna az erdõbe.Itt már találkoztunk emberekkel,legalább tudtuk,hogy jó helyen járunk.

Az elsõ megállóhely után,akkora sárdagonyával találkoztunk,amivel még egyik túránk alkalmával sem! Elég süppedõs volt, és eléggé le is lassított minket.Nagy nehezen kikászálódtunk belõle és beértünk Vigántetendre.Simán elmentünk volna a megyállóhely mellett,de szerencsénkre valaki oda ment be, aki szintén olyan sáros volt mint mi.Jólesett kicsit szélvédett helyen lenni, ettünk egy ki zsíros és lekvároskenyeret,ittunk egy forró teát és indulás tovább!!!

Aztán egy kis gyaloglás után elérkeztünk a túra legnagyobb és legkeményebb emelkedõjéhez.A Király kõhöz.Itt már muszáj volt fényképezni egyszerûen gyönyörûek voltak azok a sziklák! Mivel már jól kifújt minket a szél és az esõ is szakadt,így elég nehéz volt felmenni.Sajnos itt nekünk véget is ért a túra ,de a szervezõk kedvessége nagyon jólesett nekünk.Mivel vissza kellett ballagnunk Kapolcsra egy kicsit megtoldottuk a túrát.Egy kis izgalom is társult a dologhoz,mivel ahogy jöttünk lefelé a helyrõl egy kocsi meg felfelé akart jönni,de örült sebességgel :D egy vízmosásba ugrottunk,nehogy elüssön minket.

Beértünk Kapolcsra innen már csak a buszt kellett várni.Összesítve nagyon jó túra volt, kedvesek voltak a szervezõk,remek volt a szallagozás bár az idõ pocsék volt,de nekünk egy élmény :D Reméljük a következõ túra alkalmával már szép napos idõben találkozunk :D