Gerecse

militarybekaTúra éve: 20082008.04.19 20:18:47
Gerecse 50

Erre a túrára is jkozmával együtt vágtunk neki ... ez volt a 8. teljesítménytúránk, az eddigi leghosszabb.
Reggel 6 körül akartunk indulni, ebben kételkedni kezdtünk, mikor megláttuk a nagy tömeget a Jubileumi Parkban. A szervezõk nagyon jól felkészültek, gördülékenyen mentek a dolgok, így 6.10-kor rajtoltunk is. Korán reggel nagyon jó kedvünk volt, bátran vágtunk neki az útnak. A János-forrás elég közel volt, de aztán a Baji-vadászházig jó kis emelkedõ volt. Aztán elég jól tudtunk haladni egészen Héregig, amikor a hírbõl már ismert Bánya-hegy látványa megrémisztett. Sajnos itt elég sok idõt eltöltöttünk, viszont a heggyel bírkózva jópofa fotósok szórakoztattak bennünket kedves megjegyzéseikkel. :) Ezután tempónk már lassult, a lábamnak kezdett elege lenni. A Bánya-hegy és a Koldusszállás közötti hosszú szakaszt a rendezõk egy jó kis zsíros kenyeres, szódás bónusz ep-vel dobták fel. Koldusszállástól a Turulig már épp csak vánszorogtam, majd az utolsó két km-re összekaptam magam és futólépésben haladtunk a cél felé.
Az eredményünk 10 óra 30 perc lett, ami elsõ teljesítésre nekem nagyon megfelel!

Köszönjük a szervezést és a szép túrát!

(Akinek van infója arról, hogy a Bánya-hegynél készült képeket hol tudnánk megnézni, írja meg! Köszönjük!)