Vasas Maraton

yoyoTúra éve: 20072007.10.09 16:45:41
Vasas Maraton!

hû de jó kis vasárnapi túra volt ,igaz reggel 5 kor keltem hozzá ,és éccaka is többször az órát lestem ,de megérte . szép idõ ,szép útvonal ,szép kilátások ez a Vasas tt.

Juditom ki vitt Pomázra ,és pogreg is befutott ,igy 7 kor már eltudtunk indulni .
Friss volt a reggel ,de kocogva hamar felértünk a Kõ hegyre.
Kõ hegyen a túrista háznál ,két tündéri kiscica volt .jaj annyira öleltem mind a kettõt ,a pontõr azt mondta,hogy nyugodtan elvihetem :) Már csak 38 kili a cél !
Természetesen a cicák maradtak ,mi viszont gyûrtük a távot tovább .
A vasas szakadék nagyon szép képzõdmény.. Dömör kapu még szebb,a bükki puszta most is tele volt lila krókuszokkal ,és a rét olyan volt mint egy festmény. Szõke forrás völgy szintén nagyon szép ,meredek szakadékos árokkal.
Dömösre érve kegyetlenül bezabáltunk , kacsazsiroskenyér lilahagymával ,csalamádéval,3 féle fincsi süteményel ,Nagyon köszönjük a néniknek!
Ezután nemtudtunk,még kocogni sem , kezet mostunk a Duna vizében ,majd Gergõ eldobott egy két kavicsot a vizbe .

Mire Pilismarótra értünk leülepedtünk,és utól értek ursikáék ,krisz,Márti ,Csike ,forrest , Gáti G.
Szóval innen már mentünk együtt felfelé 10 kilit a zöldön majd a piroson ,Mindenki fujtatott ,hörgött köhögött ,de felértünk ,és megkaptuk az oklevelet kitûzõt ,majd a csokit .Ezután rávetettük magunkat a forró pitére Matyinál ,és a forralt borra.
Épphogy csak elhelyeztük magunkat,mikor valaki bemondta,hogy 5 perc múlva indul a busz .
a fenébe a pite tûz forró ..akkor vették ki a sütõbõl, a forralt bor szintén az , Megindultunk a busz felé, két égetõ élelemmel a kezünkben ,utánnunk egész darázs kolóniával:)
Persze a szánkat égette a forró almás ,de a busz meg egy óra múlva indul legközelebb ,igy bekapkodtunk mindent .
Ezután pontosan 20 perc volt mig feljutottunk a buszra ,simán megehettük volna kényelmesen ,nem állva mint a lovak ,millió nyalakodó darázzsal a nyakunkban :)

A rendezõknek viszont nagy köszönet jár ,hibátlan túra ,tökéletes szalagozás ,kedves nénik ,és kedves pontõr fiúk :)