túra éve: 2014
LővérekTúra éve: 20142014.11.15 20:40:02

2014.11.15. Szombat

Lövérek 25

Most értünk haza Gyõrbe a vonattal Sopronból, tehát elég frissek az élmények:-)Tehát:Megérkezés a hûség városába 08.20-kor, elbattyogunk aziskoláig, pár perc a regisztrációig, megkapjuk az itinert, aztán uzsgyi!A városból a kék jelzésen jutunk ki, a város szélén kis anomália, se kék jelzés se szalag, páran összeverõdünk, tanakodunk, de aztán megtaláljuk az irányt.Viszonylag jó idõnk volt, bár a nap nem nagyon sütött, de hideg nem volt.Elsõ ellenõrzõ pont Ágfalva presszó, gyors pecsételés, iszunk kedvessel 2 életmentõ kávét, aztán indulás tovább.Gyönyörû vidékre érkezünk, vegyes erõ, sokszor kattog a gép.Kisvértatva megérkezünk a Fehér Dániel forráshoz, ahol vár minket zsíros, nutellás, lekváros, sajtkrémes kenyér, forró tea.Egyszerûen fejedelmi volt, nagyon jólesett mindkettõnknek.Kicsi pihi, aztán nekiiramodtunk a hegyeknek:-)Innen kezdõdik a java, lehet hegyet mászni.Következõ megálló nekünk a Várhely kilátó, pecsételés mûzli, kis pihi, aztán hozzáfogtunk az utolsó etapunkhoz.Szintidõ alatt beértünk ha nem is jóval, de nem "kopp"ra.Fantasztikus szervezés, jó útvonaljelölés (kivéve a Szúlúhegy utca környékén az a 100-200m).Ami hozzáfûznivaló, hogy az állomás nem 5 percnyire van, inkább negyed óra, majdnem lekéstük a vonatot, de lehet, hogy már fáradtak voltunk:-)))

Virslit a végén nem ettünk, mert el szerettük volna érni a vonatot!

Összességében gratula, jövünk jövõre is!