Kittenberger Kálmán kerékpáros tt.

Kiírások:2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2016 2017
 Túra éve: 2012
olsenTúra éve: 20122012.06.11 17:37:06
megnéz olsen összes beszámolója

szia emberek,a Kittenberger rövidebb távjáról..

az úgy volt,hogy a Nyugatiban összejöttünk,odavonatoztunk Nagymarosra..harisnyás,szandálos,biciklis emberek,különféle stílusú és évjáratú velocipédekkel,és a cédrusos fiúk-lányok fogadtak olyan barátsággal,ami igen jólesett..pláne a hölgyeké..és neveztünk,két fiú-két lány,ötven és hatvan fölött párban ivar szerint..tömegrajt belügyminisztériumi felvezetés a polgármesteri üdvözlõ után..köszönet a rövidségért..és tekeredés Kóspallag felé magunkban,tiszta fölfelével kirakott aszfalt,már néhányan gurítják a drótszamarat mellette sétálva,mi csak módosítjuk az áttételt és izzadunk hozzá,süt a nap,és lefelé gurulunk,balra tartunk Kóspallag elõtt,motorosok javítják az erdei levegõt hazaira..és újfent fölfelé,süti és kártya,pikk kilences,nagy lejtõ,hajtás Márianosztrára,ötven km/h alatt valamivel,és balra,Szob felé,csak a kör balos,az ország kormánya és  többsége nem..de csak így juthatunk vissza idõben,Szob,föl a kerékpárútra,Duna mellett,minõsége hepés és hupás,de talán mi sem vagyunk tökéletesek..remek a látvány,dömösi átkelõ,túlpart is van hegyekkel,a szintidõ nem hagy sok bámészkodást..sebaj..Nagymaros,kirakodóvásár a komp mellett,kakasos nyalóka is van..cél,tíz perc a szintidõbõl még vissza is maradt,felajánljuk az adósságkezelõnek,isteni a pogácsa,zsíros a kenyér,tombola is van,mindenki nyer..szinte..és haza,Budapestre is kerekezés,már oklevél és szintidõs kényszer nélkül..remek idõ,remek,pörgõs szervezés,elsõosztályú ellátás..köszönjük,cédrusok..