Phoenix Jótékonysági Futás és túra az Árpád-kilátó felújításáért 22TF/13TF (Új! Rajt-célhely változott: Hűvösvölgy!)

Túrabeszámolók (2 db)vissza a listáhozJelmagyarázat

RendezõDiána Meral Yamak
Levélcím: 1035 Budapest, Vörösvári út 11, 9/53
Telefon: +36207734109
e-mail: yamakd@gmail.com

Facebook: https://www.facebook.com/events/625046987698690

Phoenix Jótékonysági Futás az Árpád-kilátó felújításáért Hosszú táv - 22TF
2016.12.17 Gy Nappal  Téli Futó

Hűvösvölgy (S) - Nagy-Hárs-hegy(S) - Szépjuhászné (S) - Kis-kőfej (S+) - János-hegyi nyereg (P) - Virág-völgy (S) - Csacsi-rét (S, Z+) - Makkosmária (P) - Végvári-szikla (P) - Normafa (S, Z+) - Disznófő (Z) - Libegő (jelzetlen) - János-hegyi nyereg (P) - János-hegy (P) - Szépjuhászné (Z kör, S) - Hűvösvölgy

Rajt:Cél: Hűvösvölgy, Kisvasút Söröző Pizzéria mellett lévő aula (Gyermekvasút vá.)
Indítás: 10:00 óra Nevezési díj:  Táv (térképen): 21,7 km Szint (térképen): 886 m Szintidõ: célzárás MTSZ pontszám: 53,3 MSTSZ pontszám: C30/7 TTT pontszám: 35

Plakett Ivóvíz a rajtnál Ivóvíz a célnál

Útvonal: www.gpsies.com/map.do?fileId=kvchfnxtnuhkvazf
Térkép:

Phoenix Jótékonysági Futás az Árpád-kilátó felújításáért Rövid táv - 13TF
2016.12.17 Gy Nappal  Téli Futó

Hűvösvölgy (S) - Nagy-Hárs-hegy(S) - Szépjuhászné (S) - Kis-kőfej (S) - János-hegyi nyereg (K kör) - Anna-rét (Z) - Disznófő (Z, Z háromszög) - Tündér-szikla (Z háromszög, Z+) - Szépjuhászné (Z kör, S) - Hűvösvölgy

Indítás: 10:00 óra Nevezési díj:  Táv (térképen): 13,2 km Szint (térképen): 456 m Szintidõ: célzárás MTSZ pontszám: 31,9 MSTSZ pontszám: E17/5 TTT pontszám: 20

Plakett Ivóvíz a rajtnál Ivóvíz a célnál

Útvonal: www.gpsies.com/map.do?fileId=mrkqpoazuprljcqb
Térkép:

Mindkét távhoz:
FUSS ÉS TÚRÁZZ AZ ERDŐÉRT!
Közösségi nap!

A rendezvény futás és túra is. A cél 17 óráig van nyitva, ez a szintidő.

Változás! Sajnálatos módon meg kellett változtatnunk a futás/túra útvonalát, mivel az eredeti startként és célként működő Szépjuhászné büfé bezárt. Az új rajt-célhely: Hűvösvölgy, Kisvasút Söröző Pizzéria mellett lévő aula (Gyermekvasút vá.)

A nevezési díj: adomány az Árpád-kilátó felújítására.

Esemény információ a facebook-on: https://www.facebook.com/events/625046987698690/

Kedves Társaink!
Íme a szépséges pihenőhely, amit együtt hoztunk létre a 2015-ös adományaitokból. Végül nem a Szilfa-tisztáson kapott helyet, hanem a Nagyréten - mindenki örömére. Két teljesen új asztalka padokkal, tűzrakó, kis ülőkék és egy szemetes. A megmaradt összegből pedig lefestették és karbantartották a Szilfa-tisztáson a régi játékokat! :)

Talán még emlékeztek, hogy tavaly a második Jótékonysági futást rendeztük meg új névvel és új szervezői gárdával. Én, Yamak Diána Meral maradtam és szerencsére találtam lelkes társakat. A tavalyi szervező csapat tagjai voltak: László Halmos, Sisak Zsófia és Zita Kempelen a Spartan Race Hungary oldaláról. Célunk az volt, hogy a jégkárok orvosolására és turista pihenőhely kialakítására pénzt gyűjtsünk. Így jött létre a tavalyi esemény, amivel az összes erdőjáró embert meg akartunk szólítani: futókat, kicsiket nagyokat, Spartan Race rajongókat, túrázókat.
Az esemény néhány nappal Karácsony előtt, rendkívül jó hangulatban zajlott - több mint 200-an jöttetek el, amit ezúton is nagyon köszönünk! Akkor 299.000 Ft-ot gyűjtöttünk össze, amit átutaltunk a Pilisi Parkerdő Zrt. számlájára és az eredményt a fenti képeken láthatjátok; ez a mi összefogásunk gyümölcse :)
Tavaly mellénk állt a Margókerámia is, és megtámogatott bennünket gyönyörűséges kerámia angyalkákkal, amit minden célbaérkező megkapott!
Örömmel konstatáltuk, hogy minden szempontból sikeres volt a 2015-ös Phoenix Jótékonysági Futás és Túra! :)

Néhány mondat a 2016. december 17-re tervezett eseményünkről: hogy ismét minél többféle kihívást tartogassunk, megmarad a rövid és a hosszú táv, melyet túzárva és futva is lehet teljesíteni, valamit a Spartanos feladatokkal megspékelt hosszú futótáv is. :)
Ezúttal a sokunk által kedvelt Árpád kilátó restaurálására, újrafestésére, illetve hibák kijavitására gyűjtünk. Idén új meglepetéssel várjuk a célba érkezőket és ez is gyönyörű szép lesz - de ez még TITOK! <3
Szeretettel várunk Benneteket újra! :).