Margita 40/20/ III. Margita Terep Maraton

Túrabeszámolók (45 db)vissza a listáhozJelmagyarázat

RendezõMargita 344,2 Turisztikai és Sport Egyesület
Levélcím: 2100 Gödöllő Kossuth L. út 1. II. e. 9.
Telefon: (30) 295-3666
e-mail: palffytibor@invitel.hu
honlap: http://www.margita.fw.hu

Margita 40
2009.02.07 Gy Nappal  Téli Futó Sífutó

Gödöllő - Máriabesnyő - Pap Miska-kút - Babatpuszta - Margita kilátó - Domonyvölgy - Erzsébet-pihenő - Juharos - Máriabesnyő vm. - Egyetemi erdő - Gödöllő

Rajt:Cél: Gödöllő, Erkel Ferenc Általános Iskola (Szabadság tér 18.)
Indítás: 7.00-9.00 óra Nevezési díj: 600 Táv (terepen): 39,6 km Szint (terepen): 650 m Szintidõ: 10 óra MTSZ pontszám: 75,5 MSTSZ pontszám: C46/9,5

Emléklap Kitûzõ Évente változó díjazás Szendvics Gyümölcs Édesség Csomagmegõrzés Szállás a rajtnál Ivóvíz a rajtnál Ivóvíz a célnál Mosdási lehetõség a rajtnál Mosdási lehetõség a célnál

Margita 20
2009.02.07 Gy Nappal  Téli Futó Sífutó

Gödöllő - Máriabesnyő - Pap Miska-kút - Babatpuszta - Domonyvölgy - Babatpuszta - Antal-hegy - Gödöllő

Rajt:Cél: Gödöllő, Erkel Ferenc Általános Iskola (Szabadság tér 18.)
Indítás: 7.00-9.00 óra Nevezési díj: 600 Táv (terepen): 20,3 km Szint (terepen): 408 m Szintidõ: 6 óra MTSZ pontszám: 41,5 MSTSZ pontszám: D24/5,5

Minden távhoz: A rajt megközelítése: a gödöllői HÉV-vel a Szabadság térig, onnan 100 m.
A Magyar Turista kártya felmutatójának a nevezési díjl 100 Ft/fő kedvezmény.
A Margita kupa teljesítménytúra mozgalom része.

Térkép: Gödöllői-dombság turistatérképe 2. kiadás (MTSZ).

III. Margita Terep Maraton
2009.02.07 Nappal  Téli Futó

Gödöllő - Szabadság út - Máriabesnyő Kegytemplom - Pap Miska kút - Babat puszta - Margita kilátó - Domonyvölgy - Zöldház - Erzsébet pihenő - Juharos - Máriabesnyő - Egyetemi erdő - Gödöllő

Rajt:Cél: Gödöllő, Erkel Ferenc Általános Iskola (Szabadság tér 18.)
Indítás: 9.00 (tömegrajt) óra Nevezési díj: 2000 Táv (terepen): 39,6 km Szint (terepen): 650 m Szintidõ: 7 óra MTSZ pontszám: 75,5 MSTSZ pontszám: C46/9,5

Oklevél Kitûzõ Matrica Ital Szendvics Gyümölcs Édesség Csomagmegõrzés Szállás a rajtnál Ivóvíz a rajtnál Ivóvíz a célnál Mosdási lehetõség a rajtnál Mosdási lehetõség a célnál

MARGITA 344,2 TURISZTIKAI ÉS SPORT EGYESÜLET
TÉLI MARGITA MARATON
Időpont: 2009.02.07.
Indítás: 9.00 (tömegrajt)
Rajt-Cél: Gödöllő Erkel Ferenc Általános Iskola Szabadság tér 18.
Táv: 39,6 Km 650 m szint
Útvonal: Gödöllő->Szabadság út->Máriabesnyő Kegytemplom->Pap Miska kút-> Babat puszta-> Margita kilátó-> Domonyvölgy-> Zöldház-> Erzsébet pihenő-> Juharos-> Máriabesnyő-> Egyetemi erdő-> Gödöllő
Kategóriák: női, férfi, 18-40 (1990-1967), 40-50 (1968-1958), 50-felett (1958.12.31. előtt születettek)
Nevezés: 2009.02.07. 8.30-ig. (1500HUF előre, helyszínen 2000)
Előnevezés: 2009.02.07-ig e-mailen, palffytibor@invitel.hu. Amennyiben előnevezel a célba érkezéskor névre szóló érmet kapsz! (1500HUF előre, helyszínen 2000)
Díjazás: díjazásban az részesülhet aki az összes ellenörző ponton az áthaladását igazolta! Minden célbaérő kitűzőt, oklevelet, érmet kap! Nemenként és kategóriánként az első három helyezettnek serleg. Díjkiosztó: 15 órától a célban.
Ellátás: útközben: energiaital, energiaszelet, édesség, tea, szőlőcukor
célban: tea, és zsíroskenyér parti
Csomagmegõrzés, Szállás a verseny elõtt, Vízvételi lehetõség a rajtnál, a célban, Fürdési lehetõség a rajtban, a célban
Nevezés: Előnevezéssel: 1500Ft/fő. A helyszínen: 2000 Ft/fõ.

Leírás:
21,2 km - tea, nápolyi
30,6 km - tea, nápolyi
35,1 km - 2 dl energiaital

A sikeres teljesítés érdekében kérjük, olvassa el az alábbi leírást!
A futóverseny szintideje 7 óra, de teljesítménytúraként folytatható, melynek szintideje 10 óra
Ha még a cél előtt abbahagyja a versenyt. vagy a túrát, akkor azt valamelyik ellenőrző állomáson tegye, és jelentse a rendezőknek ! Így figyelemmel tudjuk kísérni a résztvevőket, a mezőnyt záró söprűk pedig segítséget nyújtanak a rászorulóknak.
A túrán hívható telefonszámok: 06 70 527 79 20, 06 30 295 36 66.
A túrán mindenki a saját felelősségére indul, a rendezőségtől kártérítést semmilyen címen nem követelhető.

A túra útvonalának leírása:
A rajttól Szabadság úton kell eljutni a Máriabesnyői templomig. A Templomkert bejáratától a piros sáv turistajelzést követve hosszabb emelkedő után, elérjük az 1. Ellenőrzőpontot a Papp Miska kút előtt 200 méterrel. A pecsételés után tovább haladunk a piros turistajelzésen, majd áthaladunk az autópálya hídja alatt. A Babati tavak mellett műút visz az Istállós-kastély felé, majd továbbra is a piros jelzést kell követni Babati templomromig, a 2. ellenőrzőpontig. Mi a piros sáv turistajelzést követjük, míg el nem érjük a 3. Ellenőrzőpontot, ami piros sáv és a piros + találkozásánál van. Innét balra folytatjuk utunkat a piros sávon a Margita csúcsára ( 344,2 m ) a 4. ellenőrzőpontig. A kilátót elhagyva 100 méter múlva a piros jobbra fordul, s azt követve kb 800 méter múlva egy újabb elágazáshoz érünk, s ott nekünk a sárga sáv turistajelzést kell követnünk egyenesen. Egyenesen tovább haladunk a sárgán és hamarosan elérjük az 5. Ellenőrzőpontot ami sárga sáv és a sárga + találkozásánál van. Pecsételés után balra folytatjuk utunkat a meredek lejtőn, sárga turistajelzésen. A 6. Ellenőrzőpontot a sárga turistajelzés és a nagyfeszültségű távvezeték találkozásánál találhatjuk meg. Innen tovább haladunk sárga turistajelzésen Domonyvölgybe. ahol megtalálhatjuk 7. Ellenőrzőpontott a sárga sáv és a sárga + találkozásánál. Tea elfogyasztása után a mi utunkat sárga sávjelzésen folytatjuk. Az aszfaltozott úton kb.1,2 km múlva elérjük a 30-as főutat, a főút elött jobbra kanyarodva azzal párhuzamosan haladunk a földúton 500m-t. Nagy óvatosság mellett kell átkelni az országúton és a szélén haladva eljutni a Zöldház ( MÁV 11. Őrház) autóbuszmegállóig. Itt balra letérve vezet tovább a sárga sávjelzés ( együtt a zölddel ) át a vasúton ( Vigyáz, ha jön a vonat! ) 1200 méter megtétele után elválva zöld sávtól jobbra tartva haladunk tovább, végig a sárga úton. Elérve a kék jelzést, azon jobbra fordulva az aszfaltozott erdészeti úton 1500 méter múlva jutunk el a Kőkereszt, 8. Ellenőrzőponthoz. Itt kell a piros ∆ jelzésre térni, amely a Juharoson átvezet. A meredek lejtő után vad védő kerítéshez érünk, ott balra fordulunk, majd 200 méter múlva jobbra átmászva a kerítés létráján tovább haladunk a piros D, illetve a szalagozás mentén a 9. ellenőrzőpontig, a vasút aluljárójáig. Továbbhaladunk a máriabesnyői vasútállomásig. Ott balra fordulunk a piros sáv jelzésre majd folytatjuk utunkat Madách Imre, Klapka György, Tavasz, Fenyvesi nagy út, Boróka majd jobbra a Jászóvár és balra az Őz utcára. Az Egyetemi erdőnél balra fordulunk és hamarosan elérjük a 10. Ellenőrzőpontot. Továbbra is a piros sávot követve, keresztül vágunk az Egyetemi erdőn, a Premontrei temetőnél, a strandnál, majd a gyalogos vasúti felüljárón, és az Alsóparkot átszelő aszfaltozott járdán. A parkból kiérve megpillantjuk Városközpontot, ahonnét reggel elindultunk. CÉL ERKEL FERENC Általános Iskola.

Szép időt, jó túrázást és sikeres teljesítést kíván a: Margita 344,2 TSE Rendezősége

A MARGITA 344,2 TSE Turisztikai és Sport Egyesület minden hónap első keddjén 18 órától tartja klubdélutánját a Városháza Nagytermében.
Túrákon és rendezvényeinken minden természetbarátot szeretettel várunk.

Kérjük, támogassa egyesületünket, adója 1%- ával! 'Margita 344,2' TSE adószáma : 18670615-1-13

A rajt a Szabadság téri HÉV megállótól 100m-re található.
Térkép: a Gödöllői-dombság turistatérképe (2.kiadás)
Szállás: A túra előtt az iskolában saját felszereléssel. Térkép: Margita 40 térkép.