Less Nándor emléktúra (Nomád terepfutás/No megállj csak!)

nussyTúra éve: 20162016.10.23 23:47:52

Less Nándor emléktúra 38

Tavaly nagyon megtetszett ez a túra, így gondoltam idén ismét nekivágok. Már péntek este leautóztunk Cserépfaluba, szállás az iskola tornatermében, ahol szerencsére még szivacs is jutott :) Szombat reggel így is csak a rajtidő közepe felé sikerült elindulni, valahogy nem akaródzott kimászni a hálózsákból a csípős időbe. Aztán csak sikerült elindulni, de a késlekedésnek meglett a böjtje, a futók pont a kaptárkövek előtti szűk és meredek ösvényen értek be minket. A hidegtől eltekintve végig szép idő volt, nagyrészt a nap is sütött. A tömeg sem volt vészes, egyedül az Oszlai erdészháznál volt nagyobb zsúfoltság, mivel itt a rövidebb távokon indulók is feltüntek. Jóllakottan vágtunk neki a túra számomra legdurvább emelkedőjének, az Ódorvár megmászásának. Szerencsére tavalyhoz képest kevésbé akartam meghalni mászás közben :) Megnéztük a szép kilátást és indultunk tovább, immár barátságosabb terepen. Hamarosan elértünk a kedvenc kilátópontomhoz, a Kövesdi-kilátóhoz, innen pedig már közel volt a következő EP, ahol feltankoltunk puszedlikkel. Síkfőkúton áthaladva felmentünk a GSM toronyhoz, majd pár kilóméter múlva megérkeztünk a túra utolsó emelkedőjéhez, a Nyomó-hegyhez. Innen már közel volt a cél, ahol megkaptuk az oklevelet és a kitűzőt. Este bónuszként még elmentünk borozni az egyik helyi pincéce.