Turul / Téli Turul gyalogos teljesítménytúra és résztávjai

Forrai U96Túra éve: 20152015.06.14 08:37:18

Kerecsen 20 20150613. feat. U96, SA. Dunaújvárosból indulunk, szépen jön fel a NAP-unk. 5:29-kor indul a Vonat a Délibe. Fotók. Gyalog megyünk fel a Városmajor utcán, a Szent János Kórház melletti Megállóba a 61-ES villamossal Hûvösvölgybe, ami nem hûvös, - mondja hajléktalan barátkozónk; Márton ATTilA, aki elborzad a 20-ON, amire készülünk, meg kikötünk a Hiperbola egyenleténél, én feldobom magasra a labdát 2 sör után, és õ kézzel lejátsza az én durvább y=1/x^3 egyenletemet, egy jó szövegemre: "Meglátás a Végtelenben" elkápráztatódik! Búcsúzunk. a 63-AS Nagykovácsiba visz... Mindenki mondja ne lyukasszunk, ne ne ne; a kedves nõi buszhang meg bérletekrõl, stadionokról beszél, jó > A kápolna nagy így az ÚJ nevezési helyért telefonáok 10-ED magammal Kosztka Péternek, Baksa Tanya fogad, Jó reggelt! Benevezünk Nála! és a Z- - ON elindulunk 3. sörünkkel. Z háromszögön Kalmár Edit fogad erdélyi pisztáciás szelettel, oké nagyon, felmegyünk itt a Csergezán-Kilátóba. SA mondja Tériszony Pánikos! ... Fotók! Edittéktõl is búcsú, Z+. Mammutfenyõkig sima ügy lefelé, Pecsét. Ott 4. söröm a CBA Prímából, Budakeszi. Jön a Mária Szurdok, 1 + egy fél szikla, az egyiken képpel, meg valaki szerintünk Pálinkával Furulyázik... :D Kimegyünk ebbõl a nagyon hosszú" "Rám-Szakadék"-ból, és a Rétig Z+-ON megyünk tovább, Erdõalja út. Pecsét a Réten, megkérdezik van e még vkik mögöttünk, 3-AN igen... Õk mammutfenyõztek. Ezután felmegyünk a TTúra" céljába a Gyõri Péterékhez pecsétre meg Emléklapra, különféléket választunk, én 2. Kerecsenes ( 2013 ) vagyok, SA elsõ. Kimegyünk Normafa-Lejtõre, két Zöld zsákon hempergünk, mint Attila lehet. Túránk elején ismertük meg. Aztán lemegyünk a Z--on a Délibe, Emlékezünk a 2013-AS Kerecsenre, ott TURUL ( FOTÓ ), és elérjük a 17:00-si vonatot. Köszönöm ha elolvastad, legközelebb a Buda Határán leszünk valószínûleg. V 1.0.SA.096.096. Forrai U96. Dunaújváros. Vonalkód: ////////////////// 9 5615565241 1555