BUÉK

Siki89Túra éve: 20142014.08.29 18:01:18

BUÉK 20

Hárman indultunk neki a túrának a ködös reggelen. Egyikünknek ez volt az elsõ teljesitménytúrája, így szintidõ kihasználós túrát terveztem.

Elsõ 4 km csak felflé a ködbe. Meglepetésemre, Határnyeregig meg sem álltunk, itt is csak ittunk, és felkészítettem õket az Újlaki-hegy elõtti kaptatóra. Lassan, de biztosan felértünk, innen már nem volt messze az elsõ ep, a Hármashatár-hegy. Természetesen akkora köd volt, hogy még a tornyot is csak az utolsó pillanatban láttuk meg, kilátás persze semmi. Pecsét és indultunk is lefelé. Elbeszélgettük az idõt, és már az Árpád-kilátónál voltunk, ahol megálltunk pár percre enni. Leereszkedtünk az Apáthy-sziklához, itt már volt valami kilátás is végre, nem csak köd. Innen jött egy kis városi szakasz, majd nemsokára már Szépjuhásznénál találtuk magunkat. Fel a Nagy-Hárs-hegyre, le a a Nagy-réten át a Hûvösvölgybe. A célban virsli, oklevél, jelvény.

Jó kis túra volt, a köd ellenére túratársaim is élvezték elsõ budai túrájukat.