Hősök Túrája

DJ_RushBoyTúra éve: 20102010.09.19 10:10:56

Hõsök Túrája 100 teljesítve 17 óra 20 perc alatt.

Az elején brutális sárdagasztás volt, bevallom ekkorában talán még nem is jártam. Persze visszafele is meg kellett tenni már éjjel (oda-vissza 7 km). Ajka határáig elegünk lett már a terepbõl, mert szinte mindenhol kaotikus állapotok voltak a pár napja nem szûnõ esõ miatt.

Ajkától jött a 63 km aszfalt egyhuzamban. Szerencsére napközben jó idõnk volt, de a cipõm teljesen átázott, így a zoknicsere nagyon jól jött. A szervezõk finom párizsis-májkrémes szendvicsekkel, illetve üdítõvel láttak el minket Ajka határánál. (Városlõdre kicsit korábban érkeztünk, így itt értek csak utól minket). Ja, a társaim: Brigi, és R.István. Nagyon szuper, és gyorslábú csapat voltunk.

Kolontár-Devecser-Somlóvásárhely. Egymás után hagytuk el a településeket. Nem is sajnáltam nagyon hogy aszfaltozunk, mert ilyen felázott talajon még jól is jött viszonylag. Fel a Somló csúcsához, még világosban. Szuper!

Itt elkezdett esni elég szépen az esõ, és az idõ is csúnyán lehûlt. Lámpa elõkészítve, lefele már kellett, a fogaim pedig vacogtak. Egyre jobban esett az esõ már. Visszafele 21(!) km-en keresztül ugyanaz az aszfaltút csak vissza (Somlóvásárhely-Devecser-Kolontár). Utána irány jobbra Ajka-Padragkút felé. Továbbra is nagyon hosszú ez a falu, ás az utána következõ 6 km a Halál-völgy is tökéletesen illik a tájhoz. Ugyanis a Kab-hegyi adótornyon kívül csak a pusztaság látszik. Az esõ ömlik, rajtam rövidgatya és rám fagyott pulóver.

Elõttünk ment jó háromnegyed órával Álmos, pólóban nyomta végig :) "Mind hülye aki nem normális".

Amikor végeztünk a 63 km aszfalttal utána jött a maradék 7 km terep amit reggel már megjártunk. Réééééémes volt! Délelõtt sem volt semmi már ez a rész, de most mindent felülmúlt.

Hatalmas sárral indítottunk, majd totálisan felázott a lábunk a füves résztõl, végül akkora pocsolyák is elõkerültek, hogy már a Kis-Balatont véltük felfedezni. Óbudavár elõtt a göröngyös részrõl már nem is szólok.

Aki ott volt tudja hogy ilyen sár nem sok túrán volt még :)

Gratulálok minden teljesítõnek, 7-en indultunk, és ha az utolsó két srác (akiket nem ismertem) is beért, akkor 100 %-os teljesítõi arányt írhatok.