Budai kilátók

BütyökTúra éve: 20092009.10.13 20:12:17
Reggel ébredés után azt vettük észre, hogy kopog az esõ az ablakon. Rövid konzultáció a gyerekekkel, ez úgyis el fog állni. Így gyors pakolás és öltözködés után irány a rajt. Gyors nevezés, majd indulás 8.40-kor. Ekkor már az esõ is elpihent. Az Erzsébet kilátóban felmentünk a tetejéig, de aztán csak megtaláltuk a pecsételõ helyet. A Kis és a Nagy Hárs-hegy jó ismerõsünk, de azért felmásztunk mindkettõbe. A Fekete-fejnél még nem jártunk, így az elõtte való kaptató kicsit meglepett. A lovarda sarkán tartottunk pihenõt. Ezen a szakaszon nem sokat jártunk eddig, az õszi erdõ fantasztikus látványt nyújtott. Megállapítottuk, hogy a Vörös pocsolya kiszáradt. Gyors pecsételés a Tarnai pihenõnél, majd irány a kilátó, már mindenki a zsákban lapuló otthon csomagolt csúcs-csokira pályázott. Nálunk ez hagyomány, hogy a túra legmagasabb pontján kerül elõ a csomagból. Innen már csak lefelé Nagykovácsi felé. Az erdõ szélén sokan levágták az utat. Mi is ismertük, de inkább a 'hivatalos' verzión mentünk. A célban a meleg kaja nagyon jól esett, persze a sör sem volt utolsó.
Némi gondolkodás után úgy döntöttünk, hogy a buszokat meghagyjuk másnak és hazasétálunk Solymárra. Így lazításképpen még pár km-t hozzátettünk a naphoz, így az otthoni ebédnél sem maradtunk szégyenben.
Köszönjük a szervezést, jól éreztük magunkat. Néhány másik szervezõ csapat eljöhetne megnézni, hogy kell ezt csinálni.
Bütyök, Orsi (11), Lala (8)