Budai tájakon

Budai tájakon 15

Kiírás szerint:
Táv (térképen): 16.12 km Szint (térképen): 480 m

Saját mérés szerint* (esetleges kitérõkkel, eltévedésekkel):
Táv: 16.42 km Szint: 435 m

Lépések száma:
18842

Több oka is van annak, hogy ezen a hétvégén miért a legrövidebb távot választottuk. Egy hónappal ezelõtti terveimben még a 48-as táv szerepelt, késõbb ebbõl már csak a 32-es lett volna, de a végén a 16-os távnál kötöttünk ki. Elsõdleges oka ennek egy korábbi lábsérülés, melynek köszönhetõen teljesen felborult az addig túratervezet: kezdve azzal, hogy már a Szurdok túrán sem tudtam részt venni. Nem is ragozom tovább, ezen a szombaton - nem kapkodva, kihasználva a késõi indulás lehetõségét - 9:45 körül beneveztünk a 15-ös távra.

Bíztam benne, hogy a Normafa 20-on megismert szervezõi csapat hasonló színvonalú rendezést bonyolít majd le, mint márciusban, és ebben nem kellett csalatkoznunk.

Az itinert sokat nem kellett forgatni (a pecsételéseken kívül), ugyanis - mondanom sem kell - az útvonal már egypár túráról ismerõs volt. (Kb.: akár csukott szemmel is kategória)

Azért megemlítém, hogy az itinerrel minden rendben volt: az összes hasznos, és a teljesítéshez elégséges információ megtalálható benne.

A pontõrök, szervezõk mindenhol nagyon kedvesek voltak (egy embert kivéve: Vörös-pocsolyánál az egyikük hatalmas poénnak találta azt a választ, melyet arra kérdésemre adott, hogy le lehet-e fényképezni a Sport csokikból kirakott irányjelzõket. "Persze, 5000 Ft". Mondanom sem kell, ez a vicces szösszenet senkinek nem jött át!!! Még a pontõr társnak sem. Ezzel még nem is lett volna baj, csak ha valaki egy ócska poént még perceken át továbbragoz, akkor attól a falra tudok mászni. Ez a tipikus "Ülj le, 1-es!!" esete. Hagyjuk is.)

A nagy kedvencek (Hárs-hegy, Fekete-fej) legyõzése után, már sok emelkedés nem volt, így egy könnyed túrázás következett ezután. A Remete-szurdok után dinnye volt a bónusz: nagyon jól esett.

Az idõjárás szempontjából szerencsések voltunk, mert ezen a napon egy pár fokkal hûvösebb volt az idõ, az elõzõ napok forróságaihoz képest.

Célba érés után még néhány szót váltottunk a szervezõkkel, aztán hazaindultunk. Érdekes volt ilyen korai idõben hazaérni egy túráról.

A túra maga nagyon jól esett: egyikünk sem bánta, hogy a rövidebb távot választottuk. Nagyon élveztük ez a szombat délelõttöt. A szervezõknek köszönjük a szervezést!!!!!

Valószínûleg a nyári melegeknek köszönhetõen indultak viszonylag kevesen a túrán. Bár nem kérdeztem rá, de valószínûnek tartom, hogy a 11x-es rajtszámainkból következtetve, ennél már sokkal több nem lehetett az összlétszám, figyelembe véve, hogy a rajtidõ végén indultunk.

Szintmetszet*:

GPSies - Budai tájakon 15

* A képre kattintva részletes térkép és adatok