Helyiipar

piedcatTúra éve: 20072007.10.01 10:55:10
Helyiipar 15

2007. szeptember 29.

Mivel a hétvégén hazalátogattunk, éppen kapóra jött ez a túra. Szilvi még Garadnán sem tudta eldönteni, hogy kellemes sétát tegyünk, vagy inkább erõltetett menettel teljesítsük a túrát. Aztán mikor 8.15-kor elindultunk, nagy sebességgel berobogtunk az Apátkúti-völgybe, és néhány perc alatt leszakadtunk a két társunkról qvic-ról és Timirõl. Egész jól ment a hegymenet, csak Szentlélek elõtt volt kis problémánk, ugyanis az új jelzéseket olyan frankón festették fel, hogy szépen egybenõtt az út a kék-forrás úttal. Két kétségbeesett túrázóval végül a piroson értük el a pontot. Kapu-bérc lélegzetelállító kilátást nyújtott, utána folyamatosan figyelnem kellett a térképvázlatot, háromszög-pötty-kereszt-sáv jelzések váltották egymást, de követhetõ volt az útvonal. Száraz-völgy, majd Ómassa, aztán a zsírkrétás pontot kerestük, de nem találtuk, pedig állítólag ott volt. Mindenesetre lefotóztam a k-s keresztezõdést, de a célban nem kellett bizonygatnom, hogy ott jártunk, elhitték. Innen tulajdonképpen végig futottunk, annak ellenére, hogy a Sebesvíz völgyben majdnem sikerült zakóznunk egyszer-kétszer fejenként. Végül 11.10-re értünk célba, egy szép kitûzõt és egy kevésbé igényes emléklapot kaptunk. Zsíroskenyér, tea, kutya-macska etetés, bevártuk a társakat, aztán indultunk haza. Jó edzés volt a jövõ heti Less Nándor emléktúrára.