túra éve: 2017
Lépj ki NormafárólTúra éve: 20172017.05.14 21:30:05

Kezdőként, mindössze néhány rövidebb túrával a hátnuk mögött vágtunk neki az esti túrának. Most először csak pozitív tapasztalataink voltak. Szerencsére az időjárás is kedvezett, kellemes 17 fok volt, és az utak is jól járhatóak voltak a korábbi esőzések ellenére. Csak itt-ott volt néhány tócsa. A 6 km-es rövidebb útvonalat választottuk.

A túra első szakasza a Normafától a kék kör jelzésű útvonalon tartott, egészen a János-hegyen levő kilátóig. A Libegő végállomásánál álltunk meg először rövidebb pihenőre. Az induláskor kapott szóbeli útmutatás alapján a kilátóhoz a lépcsőn mentünk fel, mert az első kód a kilátó lépcső felőli oldalán volt egy fára rögzítve. A kilátónál is időztünk egy keveset, sajnos már zárva volt.

A kilátó túlsó oldalán piros jelzésen haladtunk tovább, miután egy kidőlt fa törzsében elrejtett geoládát  is megkerestünk Ez a gyerekeknek nagy élmény volt. Kicsit lentebbb a második ellenőrzési ponthoz értünk, ami szintén egy fához rögzített kód volt. Innen egy darabig sárga kereszten haladtunk visszafelé egészen a járszótérig, onnan pedig tovább ismét a kék körsétán egészen a Normafáig.

Az itiner színes térképet és pontos leírást tartalmazott, enni-innivaló volt még este fél tizenegy után is. Ugyanígy a kitűzőből és emléklapból is jutott még.

Köszönöm a profi szervezést, máskor is jönni fogunk a Stabil Sportegyesület túráira.