túra éve: 2005
Vasas MaratonTúra éve: 20052005.10.03 12:15:07
Elõször is gratulálok! Ismét nagyot alkotott a Vasas SC Természetjáró Szakosztálya!
Kevés túra van, amelyen ennyire érezni azt, hogy a szervezõk szeretik csinálni amit csinálnak. A feleségemmel két szívünk csücske van, a Vasas Maraton és a Julianus.

Elég borongósan indult a túra, de mire felértünk a Petõfi Kilátóhoz már le kellett vetnük a polárdzsekit és trikóban folytatni. A túristaháznál kemény marketing szöveget nyomott a gondnoknéni (akivel mindenki tegezõdik a hegyen), de ez nem vette el a kedvünket semmitõl. Sõt, eredményes volt. Azonnal elgondolkodtunk egy itt rendezett szilveszteri bulin.

Tavaly is voltunk már úgyhogy a néhol nehezen látható sárga jelzés ellenére biztosan törtünk a cél felé.

Egészen Dömösig nem éreztem semmi fáradtságot, az idõ is nagyon kellemes volt. Nem sütött a nap, néha enyhén szemerkélt az esõ (ami még jó is volt).

Dömösön szabályosan telezabáltam magam. Kb. 5 szelet zsíroskenyeret csalamádéval, két pohár energiaitalszerûséget és süteményt, amelyet a túra fõszervezõje Julika sütött. (Köszönet érte!!)

Ezt követõen kb. 1 órás nagyon unalmas, szintmentes szakasz következett, Pilismarótig a Duna-parton. A kaja elkezdett dolgozni bennem, úgyhogy energiával nem volt gond, a talpam kezdte már érezni, hogy jöttünk 32 kilométert. A Szakó-nyeregig kicsit keményebb volt, onnan a célba viszont kifejezetten laza.

Bár az utóbbi években már majdnem minden hétvégére több túra jut, és mindig vannak újak is, a Vasas Maraton (vagy résztávja) kihagyhatatlan túra; jövõre, veletek, ugyanitt! :)