túra éve: 2013
Buda BarlangjaTúra éve: 20132013.06.12 08:38:15

Sziasztok Emberek!

Ebben az évben kezdtem a túrázást, még kezdõ vagyok. Viszont roppant lelkes! Barátnõimmel szoktunk részt venni a túrákon, hogy megszerezzük a Budapest Kupát. Jó úton haladunk....  Ám ezen a túrán, csak ketten vettünk részt, Andikával.

A 15km-es távot választottuk. Mentünk városon keresztül; árkon-bokron át; erdõ mélyén. Jó, majdnem mélyén.

Az indulás a Szemlõ-hegyi-barlangtól volt. A József-hegyi kilátóból remekül lehetett látni, ahogy ébred-élénkül a város. Haladtunk felfelé, Ferenc-hegyi barlang; Árpád-kilátó. És végre elértük az ERDÕT! Madárcsicsergés, fény beszûrõdése a levelek között. Zöld, zöld, zöld..... Találkoztunk ismerõs és ismeretlen emberekkel, akik szintén ezt a remek kikapcsolódást választották erre a napra. Köszönés, pár szó, pár bátorító szó. Mosoly, és minden rendben van. Miért is ne lenne? Úton vagyunk, a cél felé!

Határnyereg, ellenörzõpont. Csoki választék, 4 féle, ha jól számoltam. Nem számoltam. Kedves pontõr. Pihenés, elindulás. Vissza az Árpád-kilátó felé. Volt az úton egy olyan szakasz, ahonnan tökéletesen lehetett látni az Erzsébet-kilátót és Kaán Károly-kilátót. És roppant büszkék voltunk magunkra, hogy már milyen sokszor megtettük a két kilátó közötti "hihetetlen távolságot".....

Mátyás-hegyi barlangnál kaptunk almát. Ez is nagyon jó kis szakasz volt, nagyszerû kilátással. Hamarosan megérkeztünk a célba. (rajt-cél)

Megkaptuk az egyszerû de nagyszerû kitûzõnket; oklevelünket; és egy újabb pecsétet, ami közelebb vitt minket a kupához! Szendvicseket kaptunk, vizet. Én még nyertem egy kedvezményes belépõt barlang látogatáshoz!

Szeretném megköszönni a szervezõknek ezt nagyon jól kitalált, kellemes túrát. Az itiner jól használható volt, még mi sem tévedtünk el!!!!! Az ellátás szuper volt. A pontõrök kedvesek, segítõkészek voltak. Az idõ remek volt, a hangulat szintén.

Remélem, hogy jövõre is megrendezésre kerül, én biztosan itt leszek. Lehet akkor már a hosszabb távon indulok....