3 nap - 3 ország - 3 túra (PL, CZ, D)

Kiírások:2004 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2016 2017
 Túra éve: 2008
Rush2006Túra éve: 20082008.04.28 07:59:05
megnéz Rush2006 összes beszámolója
3 nap 3 ország 3 túra

K.Józsival, Bálinttal és Ibolyával csináltuk végig ezt a 3 napos sorozatot. 42+26+42 km. Ezek voltak a leghosszabb távok, és mi ezeken is voltunk.

A szállásunk Csehországban volt a Juniorcamp-ban (gyermeküdülõ). Szinte teljesellátásunk volt, kaptunk reggelit + vacsorát, és amikor a túráról beértünk ebédet is. A tulaj Frau Blanka kitett magáért, sürgött-forgott, és finomabbnál finomabb ételek kerültek a terítékre, és persze korlátlan számban lehetett enni belõlük.

Luzyckie Wedrowki (PL)

A Gödöllõi-dombsághoz hasonlítanám. Szint kevés volt, elég sokat mentünk pusztás részeken, aszfalt is volt benne szép számmal, de jó kis bemelegítés volt a másnapi 26 km-es túrához. 6,3-as átlaggal mentünk végig, ez nagyban köszönhetõ az óriási gyerekcsapatoknak, akiket muszály volt tempósan elõzni, mert rengetegen voltak. Útközben még lucskos káposztát is kaptunk mint szolgáltatást. A díjazás érem volt.

Putovani jizerkami (CZ)

Kicsit kómásan vágtam neki az útnak köszönhetõ az éjszakának, és Földi Roliéknak.

Ez a túra a magashegységet mutatta be. Gyönyörû kilátások, hófedte csúcsok, és még mi is sétáltunk mély hóban. Ki hitte volna.. Szintes, és elég technikás terep volt, a legmagasabb csúcs ahol jártunk a Smrk volt ami 1124 magasan fekszik. A Juniorcamptól indultunk, ami azért is volt jó, mert a szállásunk is ott volt, szóval nem kellett nagyon korán kelni. 5,5-ös átlaggal teljesítettük a napot.

A díjazás kitûzõ + oklevél.

Zittauer Gebirgslauf und Wandertreff (D)

Gyönyörû 2 napot hagytunk magunk mögött, de nekem mégis ez volt a legszebb az egészbõl. A rajtnál már a Drezdai 100-asról köszöntöttünk ismerõsöket.

Egyszerûen gyönyörû fenyvesek között mentünk szinte végig, szerintem Magyarországon nincs ennyi fenyves összesen mint ebben a túrában volt. Ez az amit leírni nem lehet csak átérezni. 7 Euro volt a nev.díj, de olyan frissítõasztal volt hogy az ember köpni-nyelni alig tudott. Kenyér, keksz, banán, 5 féle tea, csoki, narancs, uborka, stb.. 4-szer volt frissítõnk a túra közben. Rengeteg turistaút + rengeteg látványossság jellemezte a túrát. Erre a tájvidékre szeretnék még eljutni, mert tényleg mesés volt. Ja, kihagytam: Elérünk egy nagy tûzoltójármûhöz, amiben fõzelék fõtt, és természetesen szolgáltatás volt. Akkora adagot kaptunk virslivel együtt hogy alig bírtuk legyûrni. Talán még sosem laktam ilyen jól túrán mint ezen. A 7 euro simán megérte! 6-os átlaggal nyomtuk le ezt a napot is.

Díjazás: térkép + oklevél

Köszönöm társaimnak a túrát, és Józsinak a fuvart. Nagyon jó kis csapat voltunk, és örülök hogy itt lehettem.